دارنده مدال نقره مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به عنوان تنها نماینده قم در اردوی تیم ملی بوکس حضور می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در سال‌های اخیر بوکسورهای متعددی به نمایندگی از هیئت بوکس استان قم در مسابقات بوکس قهرمانی کشور درخشیده و با نشان دادن استعداد و توانمندی خود موفقیت‌های متعددی برای ورزش قم در میادین داخلی و خارجی به ارمغان آورده‌اند.

بعد از افتخاراتی که در سال‌های گذشته نصیب بوکس قم شد و بوکسورهای قمی توانستند در پیکارهای قهرمانی کشور برای قم اعتبار کسب کنند، در رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور بوکسور نوجوان قم نایب قهرمان کشور شد.

عضو تیم بوکس نوجوانان استان قم یکی از چهره‌های آینده‌دار این رشته ورزشی محسوب می‌شود که بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و طاقت‌فرسا زیر نظر مربیان خود در نهایت با شایستگی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای رده سنی نوجوانان کشور شد.

برترین‌های ششمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور در حالی شناخته شدند که ششمین دوره این پیکارها به مدت پنج روز در سالن ورزشی شهید صفری شهرستان بانه برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها، پایان یافت.

در این مسابقات 258 بوکسور در قالب 34 تیم از 31 استان سراسر کشور در 13 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند و از بین بوکسورهای مستعد قم مجتبی عبدالحسینی توانست در وزن منهای 70 کیلوگرم به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها دست یابد.

نماینده تیم بوکس نوجوانان استان قم یعنی عبدالحسینی تنها در دیدار فینال به بوکسور قزوین باخت در شرایطی که در 4 بازی با بوکسورهای آذربایجان غربی، مازندران، کیش و در نهایت با رقیب قزوینی که سال گذشته کاپ تکنیک گرفته بود نمایش بسیار خوبی داشت.

با توجه به اینکه رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی نیز محسوب می‌شد، در پایان نفرات برتر در اوزان مختلف توسط کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شدند.

بوکسور نوجوان قم در حالی به اردوی تیم ملی دعوت شد که هم اکنون زیرنظر مربیان خود در خانه بوکس قم مشغول تمرینات آماده‌سازی است تا با فراخوانی که از سوی کادر فنی تیم ملی بوکس رده سنی نوجوانان کشورمان صورت می‌گیرد با آمادگی کامل در اردو حضور یابد.

این در حالی است که هم اکنون از استان قم بوکسوری در تیم ملی نوجوانان و تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان حضور ندارد و با درخشش عبدالحسینی در این پیکارها بوکس قم امیدوار است که در سال 2015 در مسابقات برون‌مرزی نماینده موفقی داشته باشد.

انتهای پیام /م
برچسب ها: بوکس ، قم ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.