"عباس غزالی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"حانیه" روایت گر عشق است

"عباس غزالی" گفت: از دل "حانیه" قصه‌ای روایت می‌شود که در آن عشق و خانواده وجود دارد و به همین جهت مخاطب را همراه خود می‌کند.

عباس غزالی بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من در روند کارهای هنری خود تمایل دارم که آهسته و پیوسته حرکت کنم و علی رغم این که کم حضور دارم، دوست دارم جایی باشم که مؤثر واقع شوم و قدم به قدم به اهدافم نزدیک شوم.

وی افزود:‌ معمولاً در انتخاب خود تلاش کرده‌ام نقشی را بپذیرم که با سایر نقش‌ها در پرونده کاری‌ام متفاوت باشد و درعین حال بتوانم انتظارات مخاطب را برآورده کنم تا حداقل کاری که می‌کنم آبرومند باشد.

غزالی در ادامه گفت: "حانیه" را به این جهت انتخاب کردمکه فیلم جلال دهقانی اشکذری در جشنواره فجر سال گذشته با استقبال زیادی مواجه شد و حتی وی در آن زمان به من پیشنهاد نقش آفرینی در فیلم خود را داد که به دلایل شخصی نپذیرفتم؛ اما حتی "حانیه" را به من پیشنهاد کردند و فیلمنامه آن را خواندم، از این که می‌توانم در این پروژه همکاری کنم بسیار خوشحال شدم.

این بازیگر در مورد نقش خود در این مجموعه گفت: نقش ستوان سعید اسحاقی محور قصه است که برای این شخصیت در طول قصه اتفاقی می‌افتد که این اتفاقات این نقش را برای من بسیار جذاب کرد، ضمن اینکه من تجربه نقش این چنینی در پروندۀ کاری خود نداشتم.

وی خاطر نشان کرد: حال و هوای با ارزش دوران انقلاب در واقع در حاشیه قصه قرار می‌گیرد و از دل آن قصه‌ای روایت می‌شود که در آن عشق، خانواده و قصه وجود دارد؛ به همین جهت برای مخاطب کلیشه نخواهد شد و این قابلیت را دارد که مخاطب را با خود همراه کند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار