در این راستا ، با توجه به حضور هفتگی سرمایه گذاران در استان ،تفاهم‌نامه احداث یک هزار و۳۳۰واحد پارکینگ طبقاتی بین شهرداری کرمان و شرکت اطلس ایرانیان با حضور استاندارکرمان ، منعقد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، علیرضا رزم حسینی در نشست بررسی تفاهم نامه بانک انصار که با حضور شهردار و رئیس شورای شهر در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، با تاکید براینکه آهنگ جذب سرمایه‌گذار در استان کرمان به گوش سرمایه‌گذاران کشور رسیده است، افزود: طرح های خوبی در بافت فرسوده شهر کرمان در حال اجراست که بازسازی بازار و اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله این طرح ها می باشد.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: استان کرمان با پیشینه تاریخی و ثروتی که در دارد باید به شهر خوب و زیبایی در خور شان و منزلتش تبدیل شود تا طرح های خدماتی برای مردم شکل بگیرد.

وی گفت: سرمایه‌گذاران، وزرا و مسئولان بلندپایه کشوری ،به‌ صورت هفتگی به استان کرمان سفر می کنند تا طرح‌های خوبی در این استان کلید خورده بخورد زیرا کرمان باید در آبادانی، پیشرفت و توسعه در سایه وحدت و ولایت در کشور سرآمد باشد.

در ادامه این جلسه شهردار کرمان از برگزاری نشست با معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری کرمان، مسئولان قضایی، امنیتی و ... در راستای گشودن گره‌های طرح ‌های بزرگی مانند طرح گود خشت‌مال‌ها در استان خبر داد و افزود: تیم مدیریتی که در استان کرمان با همدلی و همراهی ایجاد شده است، فضای مطمئنی را برای سرمایه‌گذاری به‌وجود آورده است تا این طرح ‌ها به بار بنشینند.

ابوالقاسم سیف الهی با اشاره به اینکه شرکت ایرانیان اطلس با پشتیبانی بانک انصار سه طرح را در مرکز شهر کرمان در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: یک‌ هزار واحد پارکینگ در چهارراه سمیه به‌صورت طرح مشارکتی سه‌جانبه با همکاری شرکت ایرانیان اطلس در راستای رفع مشکلات ترافیکی استان کرمان احداث می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت ایرانیان اطلس مصمم است از شنبه کار اجرایی 220 واحد پارکینگ طبقاتی در خیابان شهید بهشتی کرمان را آغاز کند و احداث 110 واحد پارکینگ طبقاتی در خیابان پروین اعتصامی نیز از دیگر طرح های شرکت ایرانیان اطلس در کرمان می باشد./ش/ن
برچسب ها: کرمان ، احداث ، پارکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.