سارقان مسلح ساحلی استان بوشهر دستگیر شدند/سرقت خودرو و موتورسیکلت با شگردهای قدیمی

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری 9 نفر سارق حرفه ای خودرو و موتورسیکلت خبر داد و گفت: با دستگیری یک نفر از اعضای این باند 25فقره سرقت کشف و هشت نفر همدست دیگر به همراه سرکرده باند دستگیر شدند.

سرهنگ قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت در نوار ساحلی و میدان اصلی شهر طی هفته گذشته پلیس با فعال نمودن گشت های نامحسوس و اطلاعات بدست آمده موفق به شناسایی یک نفر از متهمین بنام "محمد . ح" شد که پس از دستگیری در بازجویی ابتدایی به 23 فقره سرقت با همدستی هشت نفر دیگر با روش بازسازی صحنه اعتراف و اقرار کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان با شگردهای قدیمی نظیر غفلت مالکان موتورسیکلت، نداشتن قفل گردن و رها کردن آن و تعقیب و مراقبت رانندگان خودروها جهت اطمینان از فاصله گرفتن از خودروی خود اقدام به سرقت می کردند.

به گفته سرهنگ قاسمی، ماموران در بازرسی از مخفیگاه سرکرده این باند توانستند، 23 دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودرو سواری، تعداد 413 هزار نخ سیگار به ارزش ریالی 1 میلیارد 34 میلیون ریال ، هشت قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ، یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری بهمراه چهار عدد فشنگ جنگی ، کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار