مهم ترین عناوین خبری گروه "علمي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: جهاد مستمر علمی با هدف کسب مرجعیت علمی و فناوری جهان/تبدیل ایران به مرکز ثبت مقالات علمی ، مدارگرد "ماون" فردا به مدار مریخ می‌رود + تصاویر ، انجام عمل جراحی قلب در بیمارستان مدرس تعطیل شد/ هیچ بیماری در اثر عفونت فوت نکرده است و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:

جهاد مستمر علمی با هدف کسب مرجعیت علمی و فناوری جهان/تبدیل ایران به مرکز ثبت مقالات علمی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/29/2606913_886.jpg
حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاست‌های کلی «علم و فناوری» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

مدارگرد "ماون" فردا به مدار مریخ می‌رود + تصاویر

مریخ گرد ماون طبق برنامه پس از ۱۰ ماه سفر، فردا به مدار مریخ وارد می‌شود. این مدارگرد، قرار است کار خود را روی اتمسفر مریخ آغاز نماید و داده‌های خود را به زمین ارسال کند.

انجام عمل جراحی قلب در بیمارستان مدرس تعطیل شد/ هیچ بیماری در اثر عفونت فوت نکرده است
آقاجانی با بیان اینکه تیم کنترل عفونت در بیمارستان مدرس مستقر شده و در حال بررسی علت عفونت است، گفت: تا زمانیکه علت عفونت مشخص نشود انجام کلیه اعمال جراحی قلب در این بیمارستان تعطیل است.

ماهواره تدبیر به سازمان‌ فضایی تحویل داده شد/ زمان پرتاب از سوی سازمان مشخص می‌شود
رییس دانشگاه علم و صنعت گفت: ماهواره تدبیر علم و صنعت به سازمان فضایی تحویل داده شد و زمان پرتاب آن را سازمان مشخص می‌کند و ما اطلاعاتی نداریم.

نتایج آزمون کارشناسی دانشگاه‌های علمی کاربردی ساعت 19 اعلام می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج آزمون دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزشی مهارتی مهر ماه 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی از ساعت 19 امروز اعلام می‌شود.

کبد چگونه چرب می‌شود؟

تجمع چربی در کبد می‌تواند به مرور زمان ایجاد التهاب و تشکیل باندهای فیبروز نماید، در صورت عدم درمان و بهبودی، کبد چرب می‌تواند به سمت نارسایی کبد و سیروزکبدی (تشکیل بافت فیبروز درکبد) پیشروی نماید.

حضور بیش از 20 نفر از متخصصان برجسته رشته تغذیه دنیا در کنگره تغذیه

رز‌از از حضور برجسته‌ترین اساتید بین‌الملل حوزه‌های مختلف رشته تغذیه در کنگره بین‌المللی تغذیه خبر داد.

دانشجویان با هر گرایش سیاسی می‌توانند در تشکل‌های دانشجویی حضور یابند
حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد‌نژاد گفت: دانشجویان می‌توانند با هر گرایش سیاسی در تشکل‌های دانشجویی فعالیت و حضور داشته باشند.

مایکرو‌سافت به نبرد با بیماری مرگبار قرن می‌رود + تصاویر

بیماری ابولا به قدری در آفریقا شیوع پیدا کرده که شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات در دنیا به دنبال راه حل درمانی برای آن می‌گردند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار