به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه "دریادلان مارا با خود می برند تا دریا" در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 22:20 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه "دریادلان مارا با خود می برند تا دریا" با بازسازی منطقه جنگی درحیاط منزل دوشهید سعی به زنده کردن خاطرات شهیدمحمد خاکپور و شهیدولی ا... شعبانی با حضور  همکلاسی ها و همرزمانشان کرده است. این برنامه در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 22:20 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

اصغرملی تهیه کننده این برنامه گفت: در این برنامه راوی داستان از طرف خانواده  دوشهید به دعوت از دوستان و همرزمان و همکلاسی ها ی دوشهید برای حضور در ضیافتی در منزل شهید می پردازد و کارت دعوتی به آنها تقدیم می کند شبیه همان پاکت نامه هایی که دو شهید برای ارسال نامه هایشان استفاده می کردند. حیاط منزل دوشهید مثل منطقه جنگی باز سازی شده است تا باحضور مدعوین بازسازی از خاطرات صورت بگیرد.

ملی افزود: در ابتدا خاطرات مختصری از زبان دوستان و همرزمان دو شهید برای راوی بیان می شود که بعد از حضور در منزل دوشهید و شرکت در ضیافت، خاطرات کامل می‌شود. 

این برنامه کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما است که به مناسبت هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه سه می‌رود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار