دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان دختر کشور که در شهرستان قائن جریان دارد با شناخت فینالیست‌های یکنفره و دونفره پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این پیکارها که در سالن ورزشی شهرستان قائن در جریان است در قسمت یکنفره پگاه کامرانی از سمنان به مصاف یاسمین شبیهی از سمنان رفت که در پایان پگاه کامرانی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی فینال شد.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین الناز فیض منش از سمنان و سارا کیوان از فارس برگزار شد که الناز فیض منش با نتیجه 3 بر صفر توانست برابر حریف خود به برتری برسد و دیگر فینالیست یکنفره باشد.

در قسمت یکنفره سارا کیوان از فارس  و یاسمین شبیهی از سمنان مشترکا سوم شدند.

در مرحله نیمه نهایی قسمت دونفره (تیمی) ، تیم دونفره پگاه کامرانی و فاطمه سروقدی از سمنان به مصاف سارا کیوان و زهرا ده بزرگی از فارس رفتند که در پایان تیم دونفره پگاه کامرانی و فاطمه سروقدی با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافتند و راهی فینال شدند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم دونفره یاسمین شبیهی و الناز فیض منش از سمنان به مصاف تیم دونفره ثمین عابد خجسته و ساحل لشنی از تهران رفتند که در پایان تیم دونفره یاسمین شبیهی و الناز فیض منش با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافتند و راهی فینال شدند.

تیم دونفره ثمین عابد خجسته و ساحل لشنی از تهران  و سارا کیوان و زهرا ده بزرگی از فارس مشترکا سوم شدند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان دختران کشور با شرکت 74 بازیکن در قسمت یکنفره و 33 تیم دونفره از 14 استان در شهرستان قائن برگزار می شود.

لازم به ذکر است رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان دختران کشور در 3 مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم این رقابت‌ها آبان ماه جاری در سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار