فضاهای آموزشی و تجهیزاتی که مدارس و دانشگاه‌ها لازم دارند بصورت عادلانه در کشور توزیع نشده است و حتی نحوه آموزش و امکانات مورد نیاز نیز از مناطق محروم غافل مانده است

مراد هاشم زهی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فضاهای آموزشی و تجهیزاتی که مدارس و دانشگاه‌ها لازم دارند بصورت عادلانه در کشور توزیع نشده است و حتی نحوه آموزش و امکانات مورد نیاز  نیز از مناطق محروم غافل مانده است و بحث عدالت آموزشی تنها در حد شعار باقی مانده است. 

وی گفت: توزیع ناعادلانه امکانات آموزشی به حدی است که دانشجویان نخبه در این مناطق به درستی کشف و هدایت نمی‌شوند و پتانسیل استعداد این افراد از بین می‌رود.

وی افزود: کسانی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند از بسیاری از امکانات شهری بی‌بهره مانده‌اند و بسیاری از وعده وعیدهای مسولان برای بهبود این مناطق در حد حرف باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات نگاهی کارشناسی اعمال نشده است، خاطرنشان کرد: آغاز سال تحصیلی بهانه خوبی است که مسولان در نحوه اعتبار بخشیدن در حوزه آموزش به مناطق محروم بازنگری کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار