هیئت امنا و موسسین مدرسه شهدای مؤتلفه اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گردهم آمدند.

به گزارش گروه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محسن رفیق دوست"، در جمع هیات امنا، هیات مدیره، مدیران، معلمان و کارمندان موسسه شهدای موتلفه اسلامی  با اشاره به نحوه تشکیل مدرسه شهدای موتلفه اسلامی اظهار داشت: مرحوم عسگر اولادی اجازه تاسیس این مکان را از رهبری گرفتند و سپس به من گفتند تو هم باید در هیات موسس بیایی و فعال باشی، از آن مرحوم سوال کردم که چه کمبودی را احساس می کنید که می خواهید این مدرسه را بنا کنید؟ آیا می خواهید همچون مدرسه علوی و رفاه باشد؟ مرحوم عسگر اولادی گفت هدف از تاسیس این نه مدرسه علوی و نه رفاه است این مدرسه تربیت دختر و پسر و زن و مردی است که انقلاب اسلامی و امام و مشی و هدف انقلاب را بشناسد و آن دانش آموز به دانشگاه رنگ دهد نه اینکه رنگ بپذیرد.
 
رفیق دوست در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: در حال حاضر بیش از 4000 هزار سایت غیر اخلاقی و غیر مناسب برای از بین بردن اسلام و بنیان خانواده مشغول کار هستند و برای مقابله با آنها باید فعالیت جدی انجام داد و ارتباط محکم و صمیمی و محسوس بین خانه و مدرسه برقرار شود.
 
وی ادامه داد: ایران باید پر از مدرسه شهدای موتلفه اسلامی باشد تا شیر زن و شیر مرد تربیت کند. کسانی که در زمان فتنه به میدان بیایند و از ولایت دفاع کنند. مدرسه شهدای موتلفه اسلامی در این مسیر حرکت کرده و حرکت خواهد کرد.
 
رفیق دوست تاکید کرد: امید من به به مدارس شهدای موتلفه اسلامی است. اینجا محل زندگی یک نسلی است که انقلاب از آن نسل به وجود آمد. باید دختران و پسران را به سلاح بصیرت و تقوا مجهز کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به ضرورت بصیرت گفت: باطل همواره در لباس حق جلوه می کند و جز با بصیرت نمی توان باطل را شناخت.
 
رفیق‌دوست اظهار داشت: فارغ التحصیل مدرسه موتلفه اسلامی از اصول و ویژگی‌های انقلاب دفاع می‌کند. دختران و پسران ما باید متعهد و با بصیرت باشند. هدف ما تربیت نسلی است که انقلابی، رهبر شناس و با بصیرت کامل باشد تا در هر کجا قرار گرفت بدرخشد.
 
عابدینی مدیر عامل موسسه شهدای موتلفه اسلامی نیز در این همایش ضمن تبریک سال جدید تحصیلی گفت: راه بزرگان و شهدا که این موسسه را به وجود آوردند راه انقلاب و ولایت فقیه است که با تمام توان این راه را ادامه می‌دهیم.
 
وی ادامه داد: مدرسه شهدای موتلفه اسلامی توسط 10 نفر از یاران امام(ره) پایه گذاری شد و در زمان قبل از انقلاب و در زندانها،  بزرگان به فکر نیرو سازی بودند.
 
عابدینی تاکید کرد: هدف این موسسه تربیت نیروهایی دین دار، دانا و ولایتمدار است تا فضای اسلامی برقرار شود.
 
وی در ادامه تاکید کرد: ما باید افرادی را تربیت کنیم که فکر جهانی داشته باشند و دانش آموزانی بسازیم که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا افراشته کنند.
 
عابدینی خطاب به کارمندان و مدیران و معلمان موسسه شهدای موتلفه اسلامی اظهار داشت: سرنوشت دانش آموزان در دستان شماست، باید فرآیند برخورد و فضای اسلامی حفظ شود تا بتوانیم بر اساس خواسته های بزرگان حرکت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هیئت ، امنا ، شهدای ، موتلفه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار