شیبانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تصمیم گیرنده نهایی برای شهرداری، شوراست / در پاییز بحران کم آبی نخواهیم داشت

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: از آنجا که شورا باید در کار شهردار نظارت کند، انتخاب شهردار باید توسط شورا صورت بپذیرد.

 عباس شیبانی عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در پاسخ به لایحه اخیر وزارت کشور درباره انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم با عنوان  اینکه شورا باید نظر دهنده اصلی در رابطه با انتخاب شهردار باشد افزود: فعالیت‌های شورا و شهرداری در راستای یکدیگر بوده و در واقع تعامل اصلی شهرداری با  شوراست نه مردم...
 
 وی با اشاره به اینکه شورا باید در اجرای برنامه ها و پروژه‌های شهری به شهردار نظر دهد، اظهار داشت: لازمه تحقق این موضوع و فعالیت بهتر شهرداری، تعیین شهردار توسط مردم است.
 
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا متشکل از نمایندگان مردم به عنوان تصمیم گیرندگان نهایی برای شهردار است، خاطر نشان کرد: از آنجایی که شورا باید در کار شهردار نظارت کند انتخاب شهردار باید توسط شورا صورت بپذیرد.
 
شیبانی با اشاره به اینکه در پاییز بحران کم آبی نخواهیم داشت، عنوان کرد: که در صورت صرفه جویی شهروندان هیچ اتفاقی نخواهد افتاد چرا که تاکنون نیز این موضوع چندین بار اتفاق افتاده و مسئله مهمی نبوده است.
 
وی با تاکید براینکه در صورتی که شهروندان آب کمتری  مصرف کنند، مسئله بحران آب حل می شود اظهار داشت: بر خلاف اظهارات مطرح شده در پاییز بحران کم آبی نخواهیم داشت و هشدارهای مطرح شده در این خصوص تنها به این دلیل است که احتیاط بیشتری کنیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، شورا ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.