تیم فوتبال ملوان مدتی که در گردابی قرار گرفته است که برای خروج از آن بایستی عده‌ای بهای زیادی بپردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال ملوان مسیر خود را از ابتدای فصل اشتباه انتخاب کرد این تیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان بزرگی را از دست داد اما نتوانست بازیکنان خوبی جایگزین کند.

بازیکنانی که ملوان از دست داد می‌توانست به تنهایی در این تیم تاثیرگذار باشند اما تکیه بیش از حد به بازیکنان امید و دسته یکی ملوان را به ورطه کنونی کشاند.

مسئله دوم ملوان به خاطر تغییر همزمان کادر فنی و از دست دادن بازیکنان طراز اولش در پایین جدول قرار دارد وقتی این دو مقوله با هم ترکیب شوند ثمره‌اش نه در ملوان حتی در تیم‌های بزرگ دنیا نیز منجر به باخت‌های متوالی خواهد بود.

تیم منچستر یونایتد مثال خوبی برای تعویض مربی و از دست دادن بازیکن به طور همزمان است.

در حال حاضر اشتباه سوم این است که کادر فنی ملوان مجددا تغییر پیدا کند در اینصورت تغییر سوم با توجه به اینکه بازیکنان کنونی با نظر کادر فنی قبلی انتخاب شدند با تغییر مربی و عدم آشنایی مربی جدید با این بازیکنان به طور حتم ضریب عدم نتیجه ‌گیری تیم دو برابر می‌شود.

بهتر است مدیران ملوان توجه داشته باشند داماش به خاطر تغییر نابهنگام سرمربی‌اش از لیگ برتر خارج شد.

در صورتیکه بازیکنان مصدوم ملوان بازگردند ایراندوست بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند تیم ملوان را به رقابت‌های لیگ باز گرداند.

به هر حال تیم ملوان امروز در شرایطی نیست که ماجراجویی کند و تماشاگران فهیم انزلی هم باید کمی صبر و حوصله کنند با بازگشت مازیار زارع، رمضانی، یوسفی، رافخایی و اولادی به زمین مسابقه باز هم ملوان روزهای خوبی را خواهد دید.

شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد مایلی کهن قرار است جایگزین ایراندوست در ملوان شود به هر حال ایراندوست برای بقای تیمش باید امتیازات کامل دو بازی آینده را بگیرد و گرنه فرد دیگری جایگزینش در تیم ملوان می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملوان ، مسیر ، اشتباه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار