زنجان/

نفوذ سامانه بارشی به استان زنجان از بعد از ظهر امروز

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان به نفوذ یک سامانه بارشی به استان از بعد از امروز اشاره کرد و گفت: این سامانه بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای را طی امروز و فردا در زنجان موجب می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،سونا صرفی از کاهش دمای استان طی امروز و فردا خبر داد و اظهار داشت: این کاهش دما تا سه درجه هم پیش‌بینی شده است.

وی به نفوذ یک سامانه بارشی به استان از امروز اشاره و اضافه کرد: این سامانه بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای را طی امروز و فردا در زنجان موجب می‌شود.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را 20 درجه اعلام و تصریح کرد: این دما در مقایسه با بازه زمانی مشابه دیروز دو درجه افزایش را نشان می‌دهد.

این مسئول نوسان دمایی 24 ساعت گذشته شهر زنجان 23 درجه عنوان کرد و ادامه داد: زنجان طی روز گذشته دمایی بین 9 و 32 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

صرفی خنک‌ترین و بالاترین دمای ثبت شده در سطح استان را طی 24 ساعت گذشته متعلق به زنجان دانست و افزود: این دما در خنک ترین زمان 9 و گرم ترین ساعت ظهر 32 درجه گزارش شده است.

وی با متغیر دانستن دمای استان زنجان طی هفته جاری تاکید کرد: بعد از کاهش چند درجه‌ای تا دو روز آینده، دمای استان دوباره روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد غبار موجود در آسمان زنجان تاکید کرد: دید افقی فعلی زنجان که 10 کیلومتر است، مشکلی ندارد. با کاهش پیش‌بینی شده برای دمای استان زنجان دمای بیشنیه آن طی دو روز آینده به زیر 30 درجه می رسد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، باران ، غبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.