معاون حمل و نقل ترافیک و ترافیک منطقه یک گفت: طرح استقبال از مهر از سوی معاونت ترافیک منطقه یک در سه مقطع زمانی با ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات و علایم ترافیکی انجام می‌شود.

 پوریا محمدیان‌   معاون حمل و نقل  ترافیک و ترافیک منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، گفت: طرح استقبال از مهر در سه مقطع زمانی اول تا 15 شهریور، 15 تا 31  شهریور  و اول مهر تا 15 مهر و در سه موضوع نگهداشت مسیر‌ها و ایستگاه‌های خطوط بی‌آرتی، نگهداشت ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و بخش  مهم این طرح ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات و علایم ترافیکی انجام می‌شود.
 
 وی بیان کرد: در دو بخش نگهداشت مسیر‌ها و ایستگاه‌های بی آر تی و نگهداشت ایستگاه ‌های اتوبوس و تاکسی و نگهداشت پایانه‌ها مواردی‌ چون ترمیم تجهیزات، مثل استوانه‌، تابلو، روشنایی، انجام می‌شود و از دیگر اقدامات  در این بخش می‌توان به نظافت و شست‌شوی ایستگاه‌های و پایانه‌ها و ایمن سازی دسترسی به ایستگاه‌ها و رنگ آمیزی المان‌ها اجرا می‌شود.
 
 معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک اظهار داشت: از دیگر اقدامات طرح استقبال از مهر، خط کشی محوری، علایم ترافیکی خط کشی دو جزئی، 130 کیلومتر‌ خط کشی‌در سطح منطقه، هزارو 800‌ بلوک عابر پیاده در سطح منطقه صورت می‌گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: ساماندهی‌ 10 تقاطع چراغدار‌ از سطح منطقه، نصب بیش از سه هزار  استوانه ایمنی، نصب حدود دویست تابلوی انتظامی، اخباری، هشداری، ایمن سازی مقابل درب مدارس و مرتفع کردن نواقص تابلو‌ها و خط کشی‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ایمن ، ترافیک ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار