سخنگوی گروه انصار الله یمن تاکید کرد حملات به غیرنظامیان در صنعا باعث تسریع در سرنگونی رژیم حاکم خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سخنگوی رسمی گروه انصار الله یمن تاکید کرد حملات به غیرنظامیان در صنعا باعث تسریع در سرنگونی رژیم حاکم خواهد شد. 

"محمد عبدالسلام" در مصاحبه با این شبکه با محکوم کردن حملات به غیرنظامیان در بخش هایی از صنعا که با مناطق درگیری فاصله دارد افزود: انصار الله از خواسته های مردم یمن در اعتراضات انقلابی دست نخواهد کشید. 

عبدالسلام گفت: کمیته های مردمی برای دفاع از انقلاب و انقلابیون در برابر باند مجرمان در داخل رژیم وارد عمل شدند. ما به دفاع از انقلاب متعهد هستیم. عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی های متعدد خود بر تضمین دفاع از انقلاب تاکید کرده است. 

وی خاطر نشان کرد: ما در چارچوب تلاش‌های سیاسی برای مقابله با ستیزه جویی رژیم یا بازگرداندن آن به مسیر درست، از جمال بن عمر فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل و شماری از نمایندگان رژیم استقبال کردیم. بحث ها بر این اساس بود که پایه اصلی مذاکرات باید تحقق خواسته های عادلانه مردم باشد. پس از جنایت هایی که در حق ملت یمن رخ داد، خواسته های مردم باید محقق شود و در غیر اینصورت هیچ کسی به تلاش های جمال بن عمر پاسخ مثبت نخواهد داد. در این گفتگوها دیدگاه ها و طرح های مختلفی مطرح شد و ما هم اصلاحات ضروری را برای تحقق حقوق ملت بیان کردیم. 

سخنگوی انصارالله گفت: نباید خواست مردم یمن را دور بزنند. اعتمادی بین مردم و رژیم حاکم باقی نمانده است. در دو جلسه گفتگویی که در صعده انجام شد، تا حدودی به خواسته های مردم پاسخ مثبت داده شد. اما همچنان موانعی مطرح است که باید حل و فصل شود. جمال بن عمر به صنعا بازگشت تا دیگر طرف ها را به پذیرفتن خواسته های مردم راضی کند. رژیم یمن نباید به گذشت زمان برای دور زدن خواسته های مردم امیدوار باشد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار