اخلاقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در جهانی شرمنده مردم شدم/امیدوارم با مدال بازی‌های آسیایی تا اندازه‌ای از خجالت همه درآیم

ملی‌پوش وزن 80 کیلو‌گرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: نمی‌دانم حکمت چیست با وجود آمادگی مطلوب، چند سالی است قسمت نمی‌شود به مدال جهانی برسم و شرمنده مرم عزیزم می‌شوم.

حبیب‌اله اخلاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حدود یک سال به دور از خانوداه در اردوهای تیم ملی با همه توان تمرین کردم تا برای مسابقات جهانی به یک آمادگی ایده‌آل برسم، در حالی که هم خودم و هم همه کارشناسان و مربیان شانس مدال را در این رقابت‌ها برای من متصور بودند شرایط طوری رقم خورد با دست خالی به کشور بازگردم.

وی با بیان این که نمی‌دانم چرا چند سالی است مزد زحماتم را نمی‌توانم بگیرم، تصریج کرد: در مسابقات جهانی همه شاهد بودند حدود شش دقیقه برابر سلجوق جبی از ترکیه برتری داشتم و دائماً حمله می‌کردم اما متأسفانه داوران از آنجایی که نسبت به همه کشتی ایرانی کم‌لطفی داشتند دریغ از پوئن و اخطار و در نهایت نیز شکست ناباورانه مقابل این حریف، باور کنید هنوز هم باورم نمی‌شود به همین سادگی از دور مسابقات کنار رفتم و از رسیدن به مدال محروم شدم چرا که من هدفی جز کسب عنوان قهرمانی را در سر نداشتم اما دو دستی مدال را از چنگم در آوردند.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2009 افزود: به هر حال در مسابقات جهانی ازبکستان شرمنده مردم شدم و سال‌ها باید در حسرت این ناکامی  بمانم اما قول می‌دهم هر طور شده جبران کنم.

اخلاقی با اشاره به مسابقات بازی‌های آسیایی تاکید کرد: اگر کادر فنی صلاح بداند تا در بازی‌های آسیایی همانطور که از قبل اعلام شده کشتی بگیرم اگر خدا بخواهد و این باز قسمت باشد طوری میدان مسابقات را ترک خواهم کرد که از خجالت همه در بیایم هر چند معتقدم مدال بازی‌های آسیایی هم نمی‌تواند ناکامی در رقابت‌های جهانی را جبران کند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن 80 کیلو‌گرم روز 22 شهریور در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد که حبیب اله اخلاقی نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل نیکولائوس وارکاس از یونان با نتيجه 5 بر صفر به برتري رسيد اما در دور سوم و مرحله يك چهارم نهايی با نتیجه 3 بر یک مغلوب سلجوق جبی قهرمان جهان از ترکیه شد و با توجه به شكست اين كشتی‌گير مقابل ساليف روس اخلاقی به كار خود در رقابت‌ها پايان داد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار