معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بر تعامل و هم‌افزایی هر چه بیشتر و بهتر اماکن مقدسه به خصوص مسجد مقدس جمکران و آستان قدس رضوی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، معاون و جمعی از مدیران فرهنگی این مکان مقدس با حضور در آستان قدس رضوی با مدیر تبلیغات و ارتباطات فرهنگی حرم امام رضا(ع) دیدار کردند.
 
حجت‌الاسلام حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی(ع) ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی، از حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تجلیل کرد و افزود: قرار گرفتن شخصیتی فرزانه و انقلابی و یار دیرین حضرت امام(ره) در رأس مدیریت مسجد مقدس جمکران سبب خرسندی است.
 
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی(ع)، حجت‌الاسلام تکیه ای را مدیری جهادی خواند و با تأکید بر همکاری‌های متقابل افزود: چنین دیدارهایی می‌تواند همراه با انتقال تجربیات و همکاری‌های متقابل، به هم‌افزایی هر چه بهتر و بیشتر بین اماکن مقدسه منجر خواهد شد.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ادامه این دیدار با تشکر از استقبال و میزبانی خادمین آستان قدس رضوی(ع) بر تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر و بهتر اماکن مقدسه به خصوص مسجد مقدس جمکران و آستان قدس رضوی(ع) تأکید کرد.
 
حجت‌الاسلام علیرضا تکیه‌ای ضمن تقدیر از مدیریت آیت الله واعظی طبسی، آستان قدس رضوی را مجموعه‌ای دانست که به برکت امام رضا(ع) در دنیای تشیع بی بدیل است.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: مسجد ، مقدس ، جمکران ، آستان ، قدس ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.