مربی تیم اسکیت هاکی بانوان کشورمان گفت: اولین روز مسابقه هاکی بانوان رولر قهرمانی آسیا 30 شهریور آغاز می‌شود و کشورهای ژاپن، چین و چین‌تایپه بزرگترین رقیب ما محسوب می‌شوند.

هدیه سحانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات رولر آسیا، هاکی بانوان در هاینینگ چین اظهار داشت: اولین روز مسابقه امروز در چین برگزار شد و تا یکم  مهر ماه ادامه دارد.

مربی تیم اسکیت هاکی بانوان کشورمان در ادامه در مورد بازیکنان افزود: بازیکنان در سطح خوب و بالایی قرار دارند و رده سنی بزرگسالان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که کم‌سن‌ترین بازیکن 19 سال دارد.

وی در خصوص حریفان تیم هاکی بانوان در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: رقیبان تیم ایران کشورهای ژاپن، چین، هند، سنگاپور، چین تایته و کره هم اعلام آمادگی کرده‌اند اما مشخص نیست که با کره وارد میدان شویم یا خیر.
 
مربی تیم بانوان هاکی در پایان در مورد این موضوع که کدام حریفان سرسخت‌تر هستند، تصریح کرد: کشور چین و چین‌تایپه حریف‌های قوی برای تیم ما محسوب می‌شوند، اما تیم هاکی ژاپن یکی از قدرتمندترین تیم‌ها در رشته هاکی است که برای ما بسیار رقیب سرسخت و پرقدرتمندی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار