تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در سه دیدار نخست خود مقابل حریفانش نتیجه را واگذار کرده است.

سهیلا فراهانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم‌های مدعی و قدرتمندی هم گروه بود که شکست آن‌ها دور از استرس بود اما در پایان خوشبختانه ملی‌پوشان توانستند یک پله صعود داشته باشند و نشان دهند در صورت ادامه روند برنامه‌ریزی‌ها به نتیجه مطلوب دست پیدا خواهند کرد.

کارشناس والیبال بانوان در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم والیبال بانوان همانند آقایان رشد کند باید به فعالان این رشته زمان داد چون باید نوجوانان و جوانان رشد کرده و به جای نسل کنونی فعالیت‌های خود را دنبال کنند این نوع رسیدن به هدف را در آقایان هم شاهد بودیم.

وی گفت: سال‌هاست که هنوز نسل تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان عوض نشده و این موضوع زمان می‌طلبد تا به رشد اصلی دست پیدا کنیم باید صبور بود و برنامه‌ها را طبق پیش‌بینی‌های انجام شده اجرا کرد.

فراهانی اظهار داشت: در حال حاضر سرمایه‌گذاری روی بخش بانوان فدراسیون بسیار کم است اگر بخواهیم این طور نگاه کنیم که چون تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد پس اعزام نشود دیگر انگیزه‌ای در میان نوجوانان و جوانان باقی نمانده، آنها برای ادامه فعالیت‌های خود باید هدف خاصی داشته باشند.

وی تصریح کرد: بانوان باید همیشه در کوران کار باشند و پله پله رشد کنند، آنها نیاز به برنامه‌ریزی ثابت و سطح بالا دارند با این همه تغییراتی که در مدیریت بانوان می‌افتد نمی‌توان به نتیجه قطعی در سال‌های نزدیک امیدوار بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار