ملی‌پوش جودو در بخش کاتا کشورمان:

با تمام قدرت روی تاتامی جهان می‌رویم/ پرچم ایران را بالا نگه خواهیم داشت

رضا روحانی در خصوص بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: در مسابقات قهرمانی جهان کم نمی‌گذاریم تا پرچم ایران را بر فراز دنیا بالا نگه داریم.

رضا روحانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو سال از رقابت‌های جهانی دور بودیم و به خوبی می‌دانیم این پیکارها یکی از میادین متفاوت و حساس است که تیم‌های مختلف از سراسر دنیا با بهترین نفرات خود شرکت خواهند کرد؛ اما تیم ایران هم شرایط خوبی دارد با تمام قدرت روی تاتامی می‌رود اگر خدا بخواهد بهترین نتیجه را هم خواهیم گرفت.

وی افزود: بعد از مسابقات قهرمانی کشور کاتا، نفرات برای حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا انتخاب شدند و اردوهای ما نیز از همان زمان آغاز شد و تمرینات با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم.

روحانی درباره سابقه حضور خود در مسابقات جهانی بیان کرد: من عضو تیم کاتا هستم و در سال‌های 2010 و 2011 در مسابقات جهانی شرکت کردم و حاصل آن دو مدال برنز و نقره بود.

وی تاکید کرد: در سال 2013 در غیاب ما کره بعد از ژاپن دوم شد و در کاتای ما طلا گرفتند این نشان می‌دهد که این کشور روی کاتا سرمایه‌گذاری کرده و به رقیبان اصلی ما اضافه شده است امیدوارم نایب قهرمانی جهان را بار دیگر تجربه کنیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار