معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 از نصب سیستم روشنایی در 10 سر‌پناه ایستگاه اتوبوس در مسیر خط 4 بی‌آر تی خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  رنجبر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2  گفت: به منظور رفاه حال مسافران و با هدف افزایش ایمنی استفاده ‌کنندگان از خط 4 سامانه اتوبوس تند رو در 10 سر پناه ایستگاههای این خط سیستم روشنایی نصب شد.
 
وی افزود: این عملیات در خط 4 اتوبوسهای تندرو در محدوده منطقه 2 در بزرگراه چمران حد فاصل خیابان آزادی تا پل سئول انجام شد.

*مسابقات بازی‌های رایانه ای در ناحیه 5 برگزار شد
 
شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 2 گفت: به همت اداره اجتماعی ناحیه و سرای طر‌شت یک دور ه مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در خانه فن‌آوری و اطلاعات محله طر‌شت انجام شد.
 
سالاری پور شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 2  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: این مسابقات با حضور 30 نفر از شهروندان این محله با موضوع فیفا و کانتر در دو رده سنی نونهالان‌ و جوانان انجام شد.
 
وی افزود: در پایان به نفرات برتر از طرف اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه 5 جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد مدعوین این مسابقات آقای حسینی مدیر اجتماعی ناحیه 5 منطقه 2 خانم‌ها ابراهیمی مدیر اداره برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی منطقه 2 و مکان، شاهی از ناحیه 5 و سرای طرشت‌ حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نصب ، روشنایی ، ایستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار