مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک منطقه یک گفت: به مناسبت طرح استقبال از مهر بازدید دانش‌آموزان محلات ناحیه یک از مرکز فر‌آموز موزه دار‌آباد انجام می شود.

 محمد رضا یارندی‌ مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تعداد 160 دانش‌آموزان از این مرکز فرآموز‌ بازدید می‌کنند.
 
وی بیان کرد: جشن شکوفه ها یا سال اولی‌رها در مدرسه دختران صابرین شاهد و ‌سعیده برپا می‌شود.

همچنین جشن آغاز مهر در روز اول مهرماه در مدرسه انصار و مدرسه ایمان با افتتاح آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.
 
توزیع و خرید لوازم‌التحریر و توزیع پوشاک به خصوص کفش از سوی خیر‌ین ناحیه انجام می‌شود.
 
وی اظهار داشت: برنامه صبحانه سالم در مدرسه سلام در روز اول مهر با حضور کارشناس تغذیه و توزیع شرایط صبحانه سالم از سوی این کارشناسان انجام می‌شود و توزیع صبحانه در بین دانش آموزان صورت می‌گیرد.
 
یارندی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در ایستگاههای تفریحی و ورزشی، برگزاری کلاسهای سلامت در 2 مقطع دبستان و راهنمایی و در 4 مدرسه با موضوعات چگونه (نه) بگوییم برقراری ارتباط سالم و موثر برگزاری خاطره ‌نویسی مدرسه، نقاشی و وبلاگ ‌نویسی در طرح استقبال از مهر اجرا می‌شود.

*بیش از سه هزار واحد مسکونی تحت آموزش باز‌یافت قرار می گیرند.
 
مهدی ‌جمشیدیان رئیس اداره باز‌یافت منطقه یک گفت: پیش از سه هزار واحد مسکونی در ناحیه 10 به صورت ‌جهادی تحت آموزش تفکیک پسمانده‌های خشک از مبدا قرار می‌گیرند.
 
وی ادامه داد: آموزشگران‌ ‌بازیافت منطقه یک در طرح جهادی‌ آموزش چهره به چهره و به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با طرح تفکیک پسمانده‌های خشک بیش از 3 هزار خانواده مسکونی را آموزش دادند.
 
رئیس باز‍‌یافت منطقه یک بیان کرد: در این طرح کد در حال حاضر ادامه دارد شهروندان با انواع پسمانده‌های خشک، نحوه تفکیک و صرفه‌های اقتصادی تفکیک از مبداء و رابطه آن با محیط زیست آشنا شدند و آموزشگر‌ان توضیحات لازم در این خصوص را به شهروندان ارائه دادند.
 
جمشیدیان‌ خاطرنشان کرد: در این راستا به شهروندان، کارت اشتراک، بروشور‌های آموزشی و کیسه های مخصوص پسماند‌ خشک تحویل داده شد و در ضمن روزهای جمع‌آوری توسط خودروی ملودی به شهروندان نیز یادآوری شد.

*برگزاری دوره سمینار آموزش همگانی مدیریت بحران
 
کیو‌انی فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: دوره آموزشی همگانی مدیریت بحران برای ساکنان محلات زعفرانیه، رستم‌آباد- ‌فرمانیه برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: این دوره آموزشی با همگانی ستاد مدیریت بحران منطقه یک، سازمان مدیریت بحران و سرای محلات زعفرانیه و ‌فرمانیه در سرای محل برگزار می شود.
 
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی شرکت ‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و مبانی مدیریت بحران، با مباحث اولیه زمین لرزه  و انواع گسلها آشنا می‌شوند  و همچنین در خصوص مکانهای امن پناه‌گیری به هنگام زلزله و محل گسلها در تهران مطالبی عنوان می‌شود همچنین این دوره آموزشی روز شنبه 29 شهریور برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: استقبال ، دارآباد ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوووووووووووووووووووووووووووووب بود از شما متشکرم
آخرین اخبار