مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: امسال با اختصاص 700 میلیون تومان قرار است هفت دستگاه جدید سرعت‌سنج در محور اردبیل – آستارا که یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است، نصب و راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عبدالحسین علی‌اکبری در جلسه مدیریت حمل و نقل و ترافیک اردبیل اظهار داشت: نصب سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان اردبیل از اقدامات خوبی است که می‌تواند در کاهش تخلفات رانندگی و به حداقل رساندن سرعت و سبقت غیرمجاز مؤثر باشد.

وی گفت: از سال 89 نصب دوربین‌های نظارت تصویری آغاز شده به طوری که 40 دستگاه از این دوربین‌ها در محورهای اصلی و نقاط حادثه‌خیز به ویژه گردنه‌های برف‌گیر استان به کارگیری شده که با همراهی خوب پلیس راه نصب این سامانه‌های تصویری هوشمند در جاده‌ها انجام شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت:‌ با نصب این دستگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی وضعیت تردد در جاده‌های استان اردبیل مورد پایش قرار می‌گیرد، به طوری که سعی بر کنترل سرعت و همچنین سایر تخلفات است تا ایمنی سفرها تحقق پیدا کند.

علی اکبری در ادامه در مورد نصب دستگاه‌های ترددشمار آنلاین نیز ادامه داد: تاکنون 33 دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده‌های استان نصب شده که امسال نیز با 280 میلیون تومان اعتبار 10 دستگاه دیگر را نصب می‌کنیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، نصب ، دستگاه ، سرعت ، سنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.