معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه شهریه مهد‌های کودک تا پایان شهریور اعلام می شود گفت: آموزش در مهد ها باید به صورت غیر مستقیم انجام پذیرد

 محمد نفریه معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: شهریه مهد‌های کودک تا پایان شهریور اعلام خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه محتوای آموزشی همه‌ی مهد‌های کودک یکسان است افزود: در این راستا سازمان بهزیستی چهار بسته آموزشی  را در نظر گرفته که 2 رویکرد آن مسایل دینی، یکی سبک زندگی و دیگری رشد تکامل یکپارچه کودک است که به صورت کتاب آموزشی در اختیار مربیان مهد ها قرار می گیرد تا به شیوه‌های آموزشی غیرمستقیم از طریق سرود، قصه، شعر، بازی و کار‌دستی ، آن را به کودکان ارائه می‌دهند عملکرد سر مهد بر اساس این بسته ارزیابی شده و ستاره بالاتری را دریافت خواهد کرد.
 
نفریه ادامه داد: مهد کودکها‌ فلسفه آموزشی ندارند و مکان مناسبی  از لحاظ بهداشتی، تغذیه‌ایی هستند که رسالت اصلی آنها نگهداری از کودک در زمانی که پدر و مادر قادر نیست از او مراقبت کنند همچنین آموزش به صورت غیر مستقیم برای سنین زیر 7 سال است.
 
وی تصریح کرد: در صورتی زنان می‌توانند در فضا‌های اجتماعی و اقتصادی فعال باشند که زمینه برای نگهداری فرز‌ندانشان در یک محیط امن فراهم شده باشد که خوشبختانه این امر در مهد های کوک اجرایی شده است.
 
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: تمامی مهد‌هایی که بخواهند آموزش رسمی ارائه دهند باید از آموزش و پرورش مجوز دریافت کنند.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: مهد ، آموزش ، شهریور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار