آلونسو و رایکونن در فراری می‌مانند

سرجیو مارکیونه مدیر جدید کمپانی فراری گفت: باوجود تغییرات بسیار در کادر مدیریتی فراری، آلونسو و رایکونن در تیم می مانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در فصلی که با ناکامی در فراری آغاز شد، ابتدا استفانو دومنیکالی از فراری رفت و بعد در هفته ای که گذشته، لوکا دی مونتزملو پس از ۲۳ سال با سمت مدیریت این کمپانی خداحافظی کرد.
 
مک لارن بارها در فصل جاری فرناندو آلونسو را به تیم خود دعوت کرد و این راننده اسپانیایی هم به دلیل وضعیتی که فراری در این روزها با آن رو به رو است، آینده چندان مشخصی ندارد.
 
"آلن مکنیش" از رانندگان قدیمی رقابت های فرمول یک در اینباره گفت: ماتیاچی باید راه خوبی را برای قانع کردن آلونسو پیدا کند تا او از فراری نرود.

مارکیونه مدیر تازه فراری اما درباره رانندگان تیمش گفت هم آلونسو و هم رایکونن در تیم حضور خواهند داشت.

او گفت: آنها (آلونسو و رایکونن) با ما همکاری های خود را ادامه می دهند. ما فقط باید به آنها اتومبیلی بدهیم تا بتوانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند. اگر این طور باشد، آنها به راحتی می توانند برای حضور داشتن در رده های اول رقابت کنند.
 
به غیر از این، استیو رابرتسون مدیر برنامه های رایکونن اعلام کرد باوجود تغییرات در کادر مدیریتی فراری، کیمی راه خود را با این تیم ایتالیایی ادامه می دهد.

رابرتسون در مصاحبه با روزنامه "تورن سنومت" گفت: قرارداد کیمی رایکونن با تیم فراری است. نه با لوکا دی مونتزملو.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار