اولین نمایشگاه امنیت سایبری کشور توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای و با مشارکت کمیسیون افتا مهر ماه امسال برگزار می گردد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ 30 شركت معتبر در حوزه ي سايبري مهر ماه امسال به همت سازمان نظام صنفي رايانه اي ئر تهران آخرين دست آوردهاي خود را به نمايش مي گذارند، در نمايشگاهي با عنوان امنيت سايبري كه نخستين نمايشگاه تخصصي است كه توسط سازمان صنفي رايانه اي برگزار مي شود.
هدف از برگزاري اين نمايشگاه به گفته ريس كميته ي افتا توانمند سازی بخش خصوصی و آموزش و آگاهی رسانی به افرادی که نیاز به امنیت بیشتر در حوزه کار خود احساس مي كنند، مي باشد.
مكان و زمان برگزاري
این نمایشگاه از 5 تا 8 مهرماه در مکز آفرینش های هنریواقع در خيابان حجاب برگزار می گردد. این نمایشگاه فرصت خوبی برای سازماندهی و رونق دادن به اقتصاد فضای امنیت سایبری است. تولید کنندگان می توانند با ارائه محصولات خود و ارتقای آن ها در آمد بیشتری کسب کنند. دراين نمايشگاه براي شرکت های دانش بنیان تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده و سیاست سازمان نصر تهران و کمیسیون افتا حمایت از این شرکت ها در حوزه امنیت سایبری است.



 بخش های جنبی در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات ، کارگاه های تخصصی نیز برگزار می گردد .کارگاه هایی که محوریت آموزش آن ها بر روی سیستم عامل های متن باز ، مدیریت زمان و بعضی سیستم های امنیتی موجود است.
حضور پليس فتا در نمايشگاه
در دیگر بخش های جنبی ، مشاورین پلیس فتا در طول نمایشگاه در خصوص جرایم حوزه سایبری به بازدید کنندگان اطلاع رسانی می کنند و هم چنین در خصوص چگونگی امنیت اطلاعات به آن ها مشاوره می دهند .



دور نمای این نمایشگاه آشنایی بيشتر كاربران و همچنين متخصصان در حوزه امنیت با شرکت هایی است که توانمندی خود را به خوبی در نمایشگاه نشان مي دهند. اطلاعات بيشتر در خصوص اين نمايشگاه در پايگاه اينترنتي icsec.ir
انتهاي پيام/

برچسب ها: دریچه ، خبر ، سایبری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار