سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بدون شک ما هر هفته در خصوص مالکیت راه‌آهن جلسه برگزار می‌کنیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده است و هنوز وضعیتش نامعلوم بوده و من امیدوارم مشکل مالکیت حل شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید‌رضا استیلی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من سالیان متمادی در پرسپولیس حضور داشته‌ام و باید عنوان کنم که این تیم یک تیم سابقه‌داری بوده و خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه افزود: ما وضعیت بازی این تیم را در دیدار گذشته آنالیز کرده‌ایم. بر نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده‌ایم و با شناخت به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

استیلی ادامه داد: وقتی کادر قبلی در پرسپولیس حضور داشت شیوه بازی این تیم به شکل دیگری بود ولی اکنون با این کادر فنی کنونی به سبک دیگر بازی می‌کند.

سرمربی راه‌آهن در مورد محرومان و مصدومان در تیم عنوان کرد: شیث رضایی و کریمی به بازی فردا نمی‌رسند و دلیل آن مصدومیت است خالقی‌فر هم را هم می‌توان جز مصدومان به شمار آورد ولی با تلاش پزشکان سعی می‌کنیم که وی را به بازی با پرسپولیس برسانیم در واقع ما امروز آخرین تمرین را پیش ازبازی انجام می‌دهیم و تا فردا شاهد برد راه‌آهن باشیم.

وی در خصوص بحث مالکیت راه‌آهن گفت: من امیدوارم وضعیت مالکیت این تیم مشخص شود ما هر هفته در این خصوص صحبت می‌کنیم ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و از نظر روحی تاثیر گذاشته به طوری که نتایج اخیر تحت تاثیر این موضوع رقم خورده است.

استیلی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم و همه یک بازی خوب ببینیم و من خوشبینم که راه‌آهن در این بازی نتیجه لازم را بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شیث ، رضایی ، مالکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار