سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه از کریمی دعوت کرده‌ایم که به تیم ما بیاید بسیار خوشحالم و در واقع جواب وی مرا امیدوار کرد و همچنین اعلام کرد برای کار در تیم نیاز به تمرکز فکری دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک بازی سختی در مقابل راه‌آهن خواهیم داشت و سعی می‌کنیم که بهترین بازی‌ را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: به نظر من تیم راه‌آهن یک تیم پرسپولیسی است که هم کادر فنی که در راس آن حمید استیلی قرار دارد و هم تعدادی از بازیکنان این تیم پرسپولیسی هستند و باید بگویم که هم خانواده هستیم در واقع با تیمی بازی برگزار می‌کنیم که بیشتر اعضای آن در پرسپولیس حضور داشته‌اند.

درخشان ادامه داد: روز چهاردهم است که با پرسپولیس کار می‌کنم و بازیکنان به لحاظ فنی و روحی در شرایط خوب و ایده‌آلی هستند و بدون شک پرسپولیسی خواهیم شد که مورد انتظار هواداران باشد.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: تیم ما انگیزه فراوانی دارد و همه بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند و من هم به بازیکنان گفته‌ام از این به بعد همه بازی‌های پرسپولیس حکم فینال را خواهند داشت و به طور حتم فردا مقابل راه‌آهن برنده خواهیم شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این بازیکنان اعتماد مرا جلب کرده‌اند و همانند یک سرباز فداکار می‌جنگند.

درخشان در خصوص تعیین جایگزین برای بازیکنانی که نمی‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند، عنوان کرد: هفته آینده قرار است جلسه‌ای برگزار شود و در این نشست برای بازیکنانی که نمی‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند جایگزین تعیین می‌کنیم . همانند پولادی که به خاطر مشکل خدمتی که برایش به وجود آمده است برایش جایگزین مشخص می‌کنیم البته پولادی یکی از بازیکنان خوب ماست و همه تلاشمان را بکار می‌گیریم که وی بتواند برای پرسپولیس به میدان برود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دعوت از علی کریمی اظهار داشت: علی کریمی یکی از بازیکن‌های خوب فوتبال کشورمان است و من خوشحالم که از وی دعوت شده و خوشحال‌تر اینکه کریمی جواب مرا می‌دهد و اعلام کرده که به فرصتی نیاز دارم که بتوانم برای تصمیم‌گیری فکر کنم.

وی  اضافه کرد: تمام تلاشم را بکار می‌گیرم که "کریمی" در کنار ما باشد و اگر نتواند برای پرسپولیس بازی کند یک بازی خداحافظی در شأن نام "علی کریمی" برای وی تدارک دیده شود تا به شکل بسیار خوب از فوتبال جدا شود.

درخشان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی بسیار خوب توأم با برد پرسپولیس باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: درخشان ، بازیکنان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
ب قول اقای جمشیدی پرسپولیس داره ب کجا میره چرا بعضیا هی کریمی رو گنده میکنن دوران کریمی تموم شده ودایی هزار برابر بهتر از حمیددرخشان هست و این رو میدونم ک پخش نمیکنین چون ب نظر مردم اهمیت نمیدین !!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
انشاالله که پیروزی بادرخشان به هیچ نتیجه ای نرسد .....امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
یارو را به ده یاد نمیدادن سراغ کدخدا را میگرفت آقای درخشان مردم فهمیده ان میخوای با دعوت از علی کریمی خودت و نشون بدی عرضه داری تیم و ببر جایگاهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
اقای درخشان النگوهات نشکنه
آخرین اخبار