شهرکرد/

چهارمحال و بختیاری قطب گردشگری کشور می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری گفت: سند توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال تدوین می‌شود و امیدواریم با معرفی جاذبه‌های گردشگری، این استان به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور مطرح شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،بهمن عسگری اظهار کرد: سند توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تا پایان امسال تدوین می‌شود و امیدواریم در سال آینده اجرایی شود.

وی افزود: این سند یک برنامه راهبردی است که مسیر حرکت و پیشرفت را مشخص کرده و موقعیت فعلی و نقشه راه را مشخص می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: برای تدوین سند توسعه گردشگری اطلاعات تمامی شهرستان‌ها در هر 3 حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی با همکاری فرمانداری‌ها جمع آوری شده است.

عسگری خاطرنشان کرد: گردشگری می‌تواند یکی از محورهای توسعه استان باشد و معرفی مناطق نمونه گردشگری استان و شناسایی استعدادهای گردشگری این استان زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران در این صنعت را فراهم می‌کند.

وی افزود: 6 منطقه نمونه گردشگری سراب باباحیدر، سامان، شیدا، بازفت، دیمه و چغاخور از 15 منطقه گردشگری شناسایی شده در استان به تصویب شورای برنامه‌ریزی رسیده و در شورای راه و شهرسازی نیز مطرح شده است.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.