انتخابات رئیس فدراسیون اسکواش امروز با حضور سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان و چند تن از بزرگان ورزش امروز برگزار شد و مسعود سلیمانی با 23 رأی مجددا رئیس فدراسیون اسکواش شد.

به  گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون اسکواش امروز در سالن همایش کمیته ملی المپیک با حضور پنج کاندیدا (کاوه آزاده، احمد ارشدی خزاقی، روحانی، فاضلی‌فر، مسعود سلیمانی) و با نظارت سجادی معاونت ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای جلسه موضوع حاشیه‌ای پیش ‌آمد؛ به طوریکه کاوه آقازاده به تایید صلاحیت کاندیداها اعتراضاتی کرد و گفت: در فدراسیون‌ها اگر کسی بخواهد به عنوان آبدارچی استخدام شود بعد از کلی مراحل‌های تایید صلاحیت انتخاب می‌شود اما چرا برای کاندیداها سخت‌گیری نمی‌شود.

سجادی در جواب به وی گفت: لطف کنید فقط در مورد برنامه‌های خود صحبت کنید و خارج از برنامه صحبت نکنید، آقازاده قصد سوال از سجادی را داشت که دکتر در جواب وی گفت: قبل از برنامه باید می‌پرسیدید و در مورد صلاحیت کاندیداها اثر انگشت به همین علت گرفته شد بعد از کلی بحث، آقازاده به عنوان اعتراض جلسه را ترک کرد.

سجادی بعد از خروج وی به اعضا مجمع و خبرنگاران گفت: علت دیر شروع شدن مجمع رسیدن صلاحیت کاندیداها بود این آقا یا باید اطلاعات خود را بیشتر می‌کرد و یا صحبت نمی‌کرد من با دلسوزی به این آقا اجازه کاندید شدن را دادم آیا این آزادی نیست که وی از آن دم می‌زند؟

 ارشدی خزاقی در 10 دقیقه برنامه‌های خود را ارائه داد و بعد از آن روحانی بعد از استفاده از زمان خود به نفع خزاقی کنار کشید و مسعود سلیمانی رئیس گذشته فدراسیون اسکواش شروع به صحبت کرد و با نمایش نمودارها و توضیحات آن کارهایی را که فدراسیون اسکواش در گذشته انجام داده و موفقیت‌هایی را که کسب کرده توضیح داد و بعد از آن برنامه‌های خود را ارائه داد.

بعد از وی فاضلی‌فر با لحن انتقادی شروع به صحبت کرد و مطلبی که در اینجا مهم بوده این است که یکی حقیقت و دیگری واقعیت است حقیقت در آن دروغ هم هست ولی واقعیت تمام چیزهایی که فکر می‌کردیم وهم و خیال نیست و تمام آن را صداقت و صحت در برمی‌گیرد.

فاضلی‌فر با گفتن این مطالب دومین کاندیدایی بود که مجمع را ترک کرد و اعتراض خود را به همگان نشان داد.

در پایان صحبت کاندیداها رییس مجمع این اعتراضات را نشانه ناتوانی 2 کاندید اعلام کرد و گفت قبل از جلسه به من خبر رسیده بود که دو تن از کاندیداها می‌خواهند جلسه را به اغتشاش بکشاند و ناآرام کنند و بعد از این صحبت‌ها رای‌گیری به صورت پنهان شروع شد و 32 نماینده استان‌ها و داوران و افراد ورزشی رای‌های خود را ارائه دادند و رای‌گیری من و 2 کاندیدا انجام شد و مسعود سلیمانی با کسب 23 رای از 32 رای، دوباره به ریاست فدراسیون اسکواش انتخاب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار