ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خداآفرین 4 نفر صیاد غیرمجاز ماهی را دستگیر نمودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،حمید غفاری مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خداآفرین از دستگیری 4 نفر صیاد غیرمجاز در سد خداآفرین  خبردادوگفت:از متخلفین 11عدد لنسر ماهیگیری و یک عدد تور ماهیگیری کشف گردید.
 
وی افزود :80 قطعه ماهی سوف و بومی نیز از این صیادان غیرمجاز کشف و مبلغ شش میلیون و هشتصد هزار ریال نیز برآورد خسارت گردید و پرونده پس از تکمیل به مراجع قضایی ارسال شد.
 
مسئول اداره حفاظت محیط زیست خداآفرین با هشدار به شکارچیان و صیادان متخلف از اهالی شهرستان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی اعم از شکار و صید و تخریب مراتب را به این اداره اطلاع دهند.
 
همچنین، میکائیل نقوی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ویژه مراغه با تقدیر از مراجع قضایی و انتظامی شهرستان گفت:برابر اطلاع  و بررسی های دقیق یگان حفاظت شهرستان  یک نفر صیا د سهره طلایی که مبادرت به صید غیر مجاز این نوع پرنده از باغات اطراف روستای دیورزم مراغه  نموده و در منزل نگهداری میکرد با حکم مرجع قضایی وی را دستگیر نمودند.
 
وی افزود از این متخلف 7 قطعه سهره طلایی و یک عدد دام زنده گیری پرنده  کشف گردید.
 
میکائیل نقوی افزود: دو قطعه از 7 قطعه سهره طلایی در حین  کشف تلف شده بودند و علیرغم تلاش کارشناسان اداره پرندگان مکشوفه در اولین ساعات پس کشف به دلیل نگهداری در شرایط بسیار نامناسب تلف شدند.
 
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ویژه مراغه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار