معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت بدهی بیمه ایران به فرهنگیان خبر داد و افزود :به محض اینکه اسناد در اختیار باجه‌ها قرار بگیرد بیمه آتی‌سازان به مدت 5 روز کار این را پرداخت خواهد کرد.

بطحایی معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص پرداخت بدهی بیمه ایران به فرهنگیان گفت: گاهی اوقات اسنادی که به بیمه آتی‌سازان می‌آیند برای مثال شماره حساب مربوطه به فرد بیمه گذار اشتباه بوده و بیمه گذار شماره حساب فرد دیگری را دارد به طور کلی یک سری اشکالات اداری گاهی باعث طولانی شدن دریافت هزینه‌ها می شود.

وی افزود: دلیل دیگر تأخیر پرداخت بدهی بیمه ایران به فرهنگیان این است که ساز و کارهای دریافت اسناد و پرداخت هزینه هنوز کامل نشده است که امیدواریم در هفته اول مهرماه با استقرار فرد مشخصی در ادارات آموزش و پرورش در تمام ادارات، در 730 اداره آموزش و پرورش یک باجه‌ای گذاشته شود که مسئول دریافت اسناد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: به محض اینکه سند‌ها را دریافت کرد یک هفته بعد هزینه درمان همکار فرهنگی به حسابش واریز می‌شود.

بطحایی در ادامه تأکید کرد: چنانچه اسنادی داده شد و هنوز هزینه‌ها پرداخت نشده بود از طریق سایتی که در حوزه معاونت توسعه مدیریت داریم به صورت محدودی به ما اطلاع دهند تا به صورت موردی دنبال شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به محض اینکه اسناد در اختیار باجه‌ها قرار بگیرد بیمه آتی‌سازان به مدت 5 روز کار این را پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بدهی ، بیمه ، سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرام از رشت
۱۲:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
اسناد پزشکی را در ماه اردیبهشت به بیمه ایران دادیم ولی هنوز هزینه درمانی خود را دریافت نکردیم . پاسخ بیمه این است که آموزش و پرورش حق بیمه را از شما گرفته ولی به ما پرداخت نکرده. آخه ما چه گناهی کردیم ، این از حقوق ما و این هم از بیمه ما!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
بیمه اتیه خسارت خرداد ماه اسناد پزشکی فرهنگیان پرداخت نماید کسی جوابگویی خسارت درمان خرداد ماه نیست به کجا مراجعه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
مدارک پزشکی خرداد ماه بیمه ایران تحویل نمی گیرد بیمه اتیه هم تحویل نمی گیرد چه کسی باید خسارت در مان خرداد ماه پردخت کند
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۶:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
سال تحصیلی باز با داستان تکراری رسیدگی به وضعیت معیشتی فرهنگیان و بازی با الفاظ و هندوانه گذاشتن زیر بغل فرهنگیان شروع میشود و انگار پایانی هم ندارد.
تا کی باید منتظر بود این تن بزرگ ،رأس بزرگ داشته باشد؟؟
یک فرهنگی از خراسان جنوبی
Iran (Islamic Republic of)
تیمور
۱۵:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
بدلیل بدهی آموزش و پرورش به بیمه ایران . بیمه ایران از پرداخت هزینهای پزشکی خرداد ماه خودداری می کند . بیمه آتی سازان هم .......