رئیس اداره بازیافت منطقه 16 به منظور فرا رسیدن سال تحصیلی جدید طرح کلبه باز‌یافت در مدارس را در دستور کار خود قرار داده است.

 فرهاد بزرگی رئیس اداره بازیافت منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اعلام این خبر گفت: به منظور فرارسیدن سال تحصیلی جدید و در راستای طرح استقبال از مهر طرحی به نام طرح مهم قلم برای دانش‌آموزان با ویژه برنامه‌های آموزشی بازیافتی اجرا خواهد شد.

وی به برنامه‌های طرح مهم قلم اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌ها طراحی کلبه بازیافت در سطح مدارس منطقه است که برنامه ساخت آن در دستور کار قرار دارد که قرار است در این کلبه‌ها کارهای دستی با موضوع بازیافت به نمایش گذاشته شود.

بزرگی در ادامه به دیگر برنامه‌ها اشاره و اظهار کرد: برگزاری سخنرانی با موضوع بازیافت، برگزاری مسابقه بازیافت، نقاشی همراه با اهداء جوایز، برگزاری کلاس‌های آموزشی تهیه کاردستی، و جمع‌آوری کتاب‌هایی که مورد نیاز شهروندان نیست و همچنین فعال‌سازی تشکل‌های  دانش‌آموزی برای آموزش بازیافت از برنامه‌های طرح قلم در این منطقه است.

وی در پایان در خصوص برنامه‌های مستمر خود در سطح منطقه خاطر‌نشان کرد: آموزش طرح تفکیک زباله خشک از مبداً و اهداء مخازن دو قلو به شهروندان به منظور تشویق وترغیب آنان از برنامه‌هایی است که به طور مستمر در طرح منطقه برگزار و با استقبال شهروندان روبه‌ رو شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بازیافت ، مهرقلم ، کلبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار