مجمع عمومي سالانه بيمه مركزي به رياست وزير امور اقتصادي و دارايي و با حضور مدير عامل سازمان حسابرسي، نمايندگان وزارتخانه هاي صنعت، معدن و تجارت؛ تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اعضاي هيئت عامل بيمه مركزي برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، در اين مجمع گزارشي از عملكرد بيمه مركزي و صنعت بيمه كشور در سال ۱۳۹۲ ارائه و ترازنامه، حساب سود و زيان و صورت هاي مالي بيمه مركزي، صندوق اتكايي ويژه تحريم و صندوق بازنشستگي كاركنان بيمه مركزي بررسي و تصويب شد.

دكتر طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي و رئيس مجمع عمومي بيمه مركزي در اين جلسه با اشاره به نقش صنعت بيمه در اقتصاد كشور بر برنامه ريزي لازم براي هدايت و نظارت بيشتر بيمه مركزي بر عملكرد صنعت بيمه كشور تأكيد كرد.

رئيس كل بيمه مركزي هم گفت بيمه در دنيا يكي از بازيگران اصلي اقتصاد كشور است و سرمايه گذاري صنعت بيمة كشور از محل ذخاير بيمه اي شركت هاي بيمه صورت مي گيرد.

محمد ابراهيم امين افزود سرمايه گذاري در صنعت بيمة كشور در چارچوب قوانين و مقررات تدوين شده در شوراي عالي بيمه صورت مي گيرد و بر اين اساس شركت هاي بيمه بايد سرمايه هاي خود را در حوزه هايي سرمايه گذاري كنند كه قابليت نقد شوندگي داشته باشد.

دكتر حسيني معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي نيز با اشاره به پر رنگ شدن نقش بيمه ها در اقتصاد كشور و تعيين تكليف صندوق هاي بازنشستگي گفت: بيمه مركزي بايد بتواند از محل سرمايه گذاري شركت هاي بيمه به اقتصاد كشور كمك كند.

گفتني است مجمع عمومي بيمه مركزي روز دوشنبه ۲۴ شهريور با موضوع بررسي گزارش عملكرد بيمه مركزي و صنعت بيمه كشور برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار