شبکه آزمایشگاهی زیست فناوری ایران (شازا) به دعوت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این مجموعه پیوست.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی نشستی مشترک، چگونگی همکاری شبکه آزمایشگاهی زیست فناوری ایران (شازا) و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بررسی شد تا از این طریق توانمندی ها و تجهیزات آزمایشگاهی موجود در کشور در زمینه زیست فناوری در این شبکه به اشتراک گذاشته شده و دسترسی محققین و صنایع فعال کشور به خدمت آزمایشگاهی مورد نیاز تسهیل شود.

براساس این گزارش، در این نشست، مقرر شد تفاوت های زیست فناوری از نظر تجهیزات، گستردگی و ماهیت زیست فناوری در این شبکه مدنظر قرار گرفته و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی تصمیم گیری های تخصصی را با نظر کارگروه شازا اتخاذ کرده و در دستورالعمل کار خود قرار دهد. 

همچنین اعضای کارگروه شازا باید فهرستی از تجهیزات مرتبط با زیست فناوری و ضریب اهمیت هر دستگاه را تعیین کرده و در اختیار شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی قرار دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار