یورگن کلوپ سرمربی بورسیا دورتموند از اینکه منچستریونایتد به راحتی حاضر به فروش شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی این تیم شده ابراز شگفتی کرد و گفت: شیاطین سرخ پشیمان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، لوئیس فان خال سرمربی منچستر یونایتد طی یک مصاحبه عمومی اعلام کرد شینجی کاگاوا جایی در فهرست بازیکنان انتخابی او در فصل جدید نخواهد داشت. این سخنان موجب شد کاگاوا به فکر یافتن تیم جدیدی باشد و بورسیا دورتموند با آغوش باز از او استقبال کرد.

یورگن کلوپ سرمربی دورتموند که علاقه خاصی به این ملی‌پوش ژاپنی دارد بسیار متعجب است که چگونه توانست به راحتی کاگاوا را نزد خود بیاورد.

کلوپ در مورد کاگاوا گفت: اولین سال حضور شینجی در یونایتد با آخرین سال حضور فرگوسن در این تیم همراه شد و طبیعی است مربی در آن مقطع زمانی بیشتر به فکر کسب نتیجه و رسیدن به عناوین افتخار باشد.

فصل دوم حضور کاگاوا با آمدن دیوید مویس همزمان شد و در آن زمان هم صحبت اصلی رسیدن به بهترین نتیجه بود. سومین مربی یونایتد هم نتوانست ارزش‌های کاگاوا را به درستی دریابد و به همین دلیل زمینه برای بازگرداندن او به بورسیا دورتموند فراهم شد. او در بازی مقابل فرایبورگ عالی عمل کرد و مطمئنم یونایتدی‌ها از فروش آسان کاگاوا پشیمان می‌شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کلوپ ، کاگاوا ، یونایتد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار