در دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت گرفت؛

برگزاری بیست و ششمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور

بیست وششمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز گذشته در کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ این نشست با عنوان الزامات بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ برگزار شد.  
 
برپایه این گزارش، دورنمای بخش سلامت و آموزش پزشکی و اثرات آن بر بودجه سال ۹۴- قوانین و مبانی بودجه ریزی در ایران، بودجه ریزی سرانه‌ای در بخش آموزش عالی و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد از جمله موضوعات این نشست می‌باشد.  
 
براساس این گزارش، همچنین در این نشست ۶ کارگاه با عناوین، فعالیت‌ها و محرکهای اختصاصی در هزینه‌های بهداشتی ردیفهای اعتباری دانشگاهی، فعالیت‌ها و محرکهای اختصاصی در هزینه‌های درمان و اورژانس پیش بیمارستانی ردیفهای اعتباری دانشگاهی، فعالیت‌ها و محرکهای اختصاصی در هزینه‌های آموزشی ردیفهای اعتباری دانشگاهی، فعالیت‌ها و محرکهای اختصاصی در هزینه‌های مرتبط با طرح تحول سلامت در بخش درمان، فعالیت‌ها و محرکهای اختصاصی در هزینه‌های مرتبط با طرح تحول سلامت در بخش بهداشت و فعالیت‌ها و محرکهای اختصاصی در هزینه‌های مرتبط با ردیفهای اعتباری متمرکز برگزار خواهد شد.  
 
گفتنی است: این نشست با حضور دکتر ایرج حریرچی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر سید عباس رضوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ایران و سایر معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد.


انتهای پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار