سایت خانه مسافر برای آسایش و امنیت گردشگران است که هم اکنون پس از گذشت 3 ماه هنوز راه اندازی نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،سایت خانه مسافر برای آسایش و امنیت گردشگران طبق گفته های معاون گردشگری قرار بود حدود  3 ماه قبل راه اندازی شود.

مرتضی رحمانی معاون گردشگری 3 ماه قبل در خصوص راه اندازی سایت خانه مسافر گفت:  سایت خانه مسافر با هدف آسان‌سازی و بهبود گردش مسافران و گردشگران در کشور تا 2 هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی سایت خانه مسافر چند مرحله نیاز است که جمع‌آوری اطلاعات و عرضه آن و همچنین فرآیند مالی از مراحل راه‌اندازی این سایت است.

وی تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی گسترده در این سایت زمان و اجاره برای گردشگران و زمان مناسب سفر و مقدار اجاره سکان دهی گردشگران در این سایت مشخص شده است.
 
رحمانی در ادامه افزود: این سایت با ثبت کردن 8 هزار واحد مناطق گردشگری و مشخص کردن جنگل، کوهستان، دریا و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.وی بیان کرد: گردشگران و مسافران با رجوع به این سایت و دریافت اطلاعات بدست آمده می‌توانند مقصد و زمان سفر خود را بهتر انتخاب کنند.
 
معاون گردشگری بیان کرد: برنامه سازمان برای راه‌اندازی سایت خانه مسافر تا قبل از تابستان بوده اما بنا به دلایلی تا یکی دو هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

بعد از پیگیری خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پس از گذشت 3 ماه رحمانی موحد در پاسخ به راه اندازی سایت خانه مسافر گفت:این کار خیلی سخت است و باید اصلاحاتی انجام شود.

وی ادامه داد:ایجاد ارتباط بین مصرف کننده و خدمت رسان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید اطمینان کامل در این موضوع انجام شود و در حال حاضر در حال آزمایش است و به زودی راه اندازی می شود.

اما یک سوال پیش می آید که سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قبل از اطلاع رسانی که تا 2 هفته دیگر راه اندازی می شود،موضوع را بررسی نکرده و بدون اطلاعات دقیق برای تاسیس سایت خانه مسافر اقدام کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار