رئیس جمهور آمریکا در دیدار با ژنرال "جان آلن " ،فرستاده ویژه آمریکا برای ائتلاف جهانی برای مقابله با داعش بر ادامه تلاش ها برای شکست داعش تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی کاخ سفید در گزارشی درباره دیدار "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا با جان آلن فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در زمینه ائتلاف جهانی برای مقابله با داعش و نیز دیدار با "برت مک گورک" معاون فرستاده  ویژه رئیس جمهور آمریکا نوشت: رئیس جمهور آمریکا امروز در کاخ سفید با ژنرال جان آلن فرستاده  ویژه در ائتلاف جهانی برای مقابله داعش و برت مک گورک معاون فرستاده ی ویژه رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار رئیس جمهور آمریکا بر اهمیت افزایش هماهنگی با همپیمانان و شرکای آمریکا به منظور ایجاد یک ائتلاف قوی با مشارکت گسترده ی بین المللی تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد که رویکرد جامع برای تضعیف داعش و در نهایت شکست دادن آن، مستلزم طیف وسیعی از تلاش های سیاسی ، دیپلماتیک، نظامی ، اقتصادی و دیگرتلاش ها می شود.

در ادامه گزارش کاخ سفید آمده است: رئیس جمهور آمریکا در این دیدار قدردانی عمیق خود را از کار و فداکاری نیروهای نظامی آمریکا و نیز دیپلمات‌های آمریکایی اعلام کرد که برای مقابله با داعش تلاش می کنند.

 رئیس جمهور آمریکا از ژنرال آلن به علت خدمت طولانی و ادامه آن پس از بازنشستگی تشکر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار