حکايت امروز بسته حوادث استان ها حاکی از دستگیری قاچاقچی تریاک و متلاشي شدن باند سرقت از مشتریان بانک ها و کلاهبرداری به اسم نهاد رياست جمهوری و خريد ماهرانه 950شارژ تلفن همراه توسط سارقان اينترنتی است.

به گزارش  گروه استان ها باشگاه خبرنگاران؛ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن قم قاچاقچی را که دو کیلوگرم تریاک را بلعیده بود با دقت عمل و هوشیاری دستگیر کردند.

*دستگيری قاچاقچی حرفه ای ترياک؛


با عمل جراحی قاچاقچی دستگير شده  در بیمارستان ، تعداد 266 بسته مواد مخدر به وزن دو کیلوگرم تریاک آب بندی شده   از معده وی خارج کردند.

 *باند سرقت از مشتریان بانک ها در مشهد متلاشی شد؛

  فرمانده انتظامی شهرستان مشهد: افسران آگاهی کلانتری 12 مشهد در عملیات ضربتی پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‎های نامحسوس با همکاری یکی از شهروندان وظیفه شناس عاملان سرقت ها را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس زمانی که متهمان قصد سرقت از مشتری عابر بانک را داشتند، وارد عمل شده و سر دسته این باند سرقت که جوانی 22 ساله و سابقه دار است را دستگیر کردند.

* کلاه برداری به اسم نهاد رياست جمهوری ؛

پرویز اسماعیلی  از شناسایی موارد سوء استفاده از عناوین دولتی و همچنین جعل عناوینی نظیر «روابط عمومی و اداره کل تشریفات ویژه سفرهای استانی» خبر داد که بر اساس آنها افراد مجهول الهویه با منتسب کردن خود به نهاد ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهوری، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

وی گفت: به طور مثال اخیرا برخی کلاهبرداران در تماس با شهروندان و اعلام اینکه رییس جمهوری به نیت 14معصوم قصد کمک و مساعدت به14 مستحق در قالب تسهیلات خود اشتغالی، ازدواج، هزینه های سفر زیارتی و غیره را دارد، ادعا کرده اند که می بایست فهرست افراد به آدرس پست الکترونیکی
  Daftar Riyasat gomhor @ gmail.comکه آدرسی مجعول است، ارسال و مبالغی نیز به حساب های اعلامی واریز شود تا مساعدت ها انجام شود.

وی تصريح کرد: مواردی از این دست و عناوینی نظیر «روابط عمومی و اداره کل تشریفات ویژه سفرهای استانی» جعلی است و در ساختار دفتر و نهاد ریاست جمهوری وجود ندارد.


خريد 950 شارژ تلفن همراه توسط سارق اينترنتی؛*

سرهنگ قاسم جعفريان در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت يك فقره مرجوعه قضائي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانكي يكي از شهروندان موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس فتا قرار گرفت.

وي با اشاره به تجسس هاي فني و بررسي هاي صورت گرفته در حساب بانكي شاكي خاطرنشان كرد : 12 ميليون ريال از حساب مذكور برداشت و به منظور خريد 950 شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار گرفته بود كه با انجام تحقيقات گسترده و شبانه روزي سرانجام سارق شناسايي و دستگير شد که پس از تكميل تحقيقات ، متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.


انتهاي پيام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.