معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 17 گفت: 1200 قطعه حواله 500 هزار ریالی شهروند به منظور خرید لوازم التحریر بین دانش‌آموزان بی بضاعت توزیع شد.

سیفی بخشی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 17 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: درراستای کمک به ارتقی سطح خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان و ارائه برنامه‌های آموزشی، ترویجی با رویکرد افزایش مهارت‌های زندگی شهری و همچنین آگاهی به حقوق و تکالیف شهروندی اقداماتی در طرح استقبال از مهر انجام می‌شود.  
 
وی افزود: طرح استقبال از مهر با عنوان "بازباران" کهاز 12 شهریور تا 15 مهر ماه برگزار می‌‌شود، فرصتی است تا خدمات ویژه ای به دانش‌آموزان این منطقه ارائه شود.
 
همچنین وی به دیگر ویژه‌برنامه‌های طرح استقبال از مهر اشاره کرد و گفت: آموزش‌های محیطی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود اعم از تابلوهای پرتابل تلویزیون‌های شهری و توزیع بروشور و بسته های آموزشی اجرای تئاتر و جشن سال اولی‌ها از جمله برنامه‌هایی که دراین طرح اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 17 در پایان عنوان کردک توزیع 1200 قطعه حواله پانصد هزار ریالی شهروند به منظور خرید لوازم التحریر در میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت منطقه و اجرای ده‌ها عنوان برنامه‌ آموزشی از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: توزیع ، حواله ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار