ستاره ایتالیایی تیم پاری‌سن‌ژرمن که مورد توجه باشگاه رئال مادرید نیز بود تا سال 2019 با این تیم پاریسی تمدید قرارداد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، وراتی ملی‌پوش تیم فوتبال ایتالیا یکی از بااستعدادترین بازیکنان در رده سنی 20 سال است. وی در سال 2012 به باشگاه پاری‌سن ژرمن ملحق شد و در این مدت 88 بازی با پیراهن پی اس جی انجام داد و همراه با آن دو مرتبه به قهرمانی لیگ دسته یک فرانسه رسید.
 
هر چند سران باشگاه رئال مادرید نهایت تلاش خود برای جذب وراتی طی فصل نقل و انتقالات تابستانی را انجام دادند اما این ستاره ایتالیایی قرارداد خود با پاریسن ژرمن را برای پنج سال دیگر و تا سال 2019 تمدید کرد.
 
وراتی پس از تمدید قرارداد گفت: می‌خواهم همراه با پاری‌سن ژرمن به جام‌های بیشتری دست پیدا کنم. همچنین فعالیت حرفه‌ای در کنار بازیکنان بزرگ و صاحب نام این تیم برایم بسیار سودمند خواهد بود.

ناصرالخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن هم از تمدید این قرارداد ابراز خرسندی کرده و گفت: تمدید قرارداد با این ستاره جوان نشان‌دهنده نگاه باشگاه به آینده و برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت‌های بیشتر است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار