قائم مقام شهردار منطقه یک گفت: مهمترین اقدامات مدیریت شهری شمال تهران در طرح استقبال از مهر در حال اجرا است.

بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: از جمله این اقدامات ایجاد فضای شهری پر نشاط جهت ارتقای روح و روان دانش‌آموزان و کاهش استرس و اضطراب خانواده‌ها در شروع سال تحصیلی جدید است.
 
 
وی بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و شروع به کار جامعه علمی کشورمان تمام سعی و تلاش منطقه فراهم سازی محیطی با طراوت، شاداب و  با انگیزه برای کسب علم و دانش در مدارس و مراکز علمی است.
 
قائم مقام شهردار منطقه یک با اشاره به ساماندهی ترافیکی در منطقه اظهار داشت: با شناسایی مدارس به تفکیک نواحی فعالیتهای نصب، تعمیر، رفع نقص، کلید علایم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی، احیا خط کشی و پیاده‌روسازی در معابر اصلی و فرعی منتهی به مدارس انجام و ورودی مدارس ایمن سازی شده تا ضریب ایمنی تردد دانش آموزان ارتقا یابد.
 
وی عنوان کرد: آماده باش صد درصدی ناوگان تاکسی‌رانی و اتوبوسرانی از دیگر اقدامات است و ناوگان تاکسی‌رانی آماده ارائه خدمات سرویس به مدارس است و ناوگان اتوبوس‌رانی در زمان اوج تردد‌ها در گلو‌گاهها مستقر می‌شود و مرکز کنترل ترافیک شمال تهران نیز به صورت شبانه روزی فعال است و هر کجا که از ازدحام مسافر مشاهده شود، اقدام به اعزام اتوبوس و تاکسی در محلهای مورد نظر به خصوص پایانه‌های اصلی خواهد بود.
 
رضایی خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی، پاکسازی شستشوی دیواره‌ها و نمای بیرونی مدارس از دیگر اقدامات است که چکیده معابر منتهی به مدارس پاکسازی، فضا های سبز بهسازی نیز در مدارسی که فضای مناسب داشته‌اند نصب شده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: اقدامات ، مدیریت ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار