سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: خدا نکند تیمی روی دور باخت بیافتد زیرا شرایط سختی است به خصوص برای من که با شکست میانه‌ای ندارم.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت خوبی با ماهان تندیس‌ داشتیم و شاید یکی از فنی‌ترین رقابت‌های لیگ انجام شد، از روند بازی راضی بودم و توانستیم در ابتدای بازی 2 گل به ثمر برسانیم‌ اما متاسفانه اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد باعث ناکامی‌ تیم شد، اشتباه فنی بازیکنان، برخورد‌های بچه‌گانه‌ آنها که باعث شد در یک رقابت دو اخراجی داشته باشیم و در نهایت بد شانسی که دو هفته گریبانگیر‌ تأسیاست‌ شده دست به دست هم داد تا بازی برده را با اختلاف 2 گل به ماهان تندیس واگذار کنیم. بر خلاف نیمه نخست در نیمه دوم رقابت، بازی خوبی نداشتیم و پنالتی‌هایی که به سود ماهان گرفته شد ضربه آخر به پیکره تیم بود.
 
 وی افزود: مشکلاتی که در دقایق پایان بازی برایمان بوجود آمد و مانع از بهره‌گیری از تاکتیک پاورپلی‌ شد نیز تاثیر  بسیاری در نتیجه داشت زیرا زمانیکه در نظر داشتم تیم را پنج کنم به دلیل نداشتن پیراهن بازیکن پنجم نتوانستیم‌ از این تاکتیک بهره ببریم. امسال اسپانسر جدیدی برای پیراهن‌های تیم داشتیم که سه لباس دروازه‌بان برایمان فراهم کرده بودند اما لباسی که برای یار پنجم به آن نیاز داشتیم، شماره‌گذاری نشده بود و همین امر نیز بر بدشانسی‌مان صحه گذاشت تا در زمان‌های پایانی رقابت گل چهارم را دریافت کنیم.
 
شمسایی در ادامه بیان داشت: باخت سخت است و شرایط دشواری را پس از رقابت‌ بوجود می‌آورد به همین دلیل شکست برابر پدر، برادر، استاد یا شاگرد، تلخی این کلمه را از بین نمی‌برد در همین راستا نمی‌توانم بگویم از این که شکست از سوی برادرم به من تحمیل شده، ناراحتی زیادی ندارم زیرا در این هفته به امتیاز کامل بازی نیاز داشتیم تا تیم جوان تأسیسات در 2 بازی متوالی مغلوب نشود. در یک باخت همه تیم مقصرند در این بازی نیز از کادر فنی تا دروازه‌بان در کسب این نتیجه شریک بودیم و در تلاشیم در رقابت‌های آتی شرایط بهتری برایمان رقم بخورد.
 
سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی همچنان اضافه کرد: آرزو می‌کنم هیچ تیمی به روند باخت‌های متوالی برنخورد زیرا این شکست‌ها روحیه تیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد همان طور که تأسیسات دو هفته همگام با بدشانسی پا به رقابت‌ها می‌گذارد تا در کمال ناباوری امتیازها را واگذار کند. این باخت‌ها برای من که عادت به شکست و باخت ندارم بسیار دشوار و سنگین است امیدوارم هفته آینده با توجه به تمریناتی که انجام می‌شود و بهبود شرایط ذهنی بازیکنان، نوار ناکامی‌هایمان را قطع کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بهره ، پیراهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار