رئیس هیأت‌ مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود تکذیب پیاپی مسائل مربوط به موقت بودن حکم حمید درخشان، مذاکراتش با زلاتکو کرانچار، سرمربی پیشین سپاهان را ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،پس از اينكه علي دايي به طور ناگهاني و البته با پيش‌زمينه قبلي از كار بركنار شد، حميد درخشان با هزار و يك تفكر بزرگ و كوچك براي موفقيت اين تيم پا جاي پاي او گذاشت.

 

درخشان بعد از سال‌ها به نيمكت هدايت پرسپوليس برگشت و طبيعتاً هدفي هم جز بروز توانمندي‌هاي خود در اين تيم ريشه‌دار و بزرگ به عنوان يك پيشكسوت ندارد.

 

اما قصه حضور درخشان در پرسپوليس آن ‌طور كه خودش فكر مي‌كند، نيست. او به قول مدير سابق سرخ‌ها آمده تا كاتاليزوري باشد بر كنار گذاشته شدن علي دايي و سپس در وقت مناسب بدون اينكه كسي صدايش را بشنود، جايش را به مربي ديگري بدهد.

 

اصلاً حميدرضا سياسي، رئيس هيأت ‌مديره پرسپوليس با چنين نگرشي او را بر صندلي هدايت "موقت" پرسپوليس نشانده است اما اين پايان كار نيست و از نزديكان كرانچار خبر مي‌رسد كه اين مربي كروات به شكلي جدي مذاكراتش با مديران پرسپوليس را انجام داده و همه چيز براي نشستنش بر روی نيمكت اين تيم مهياست.

 

يكي از نزديك‌ترين افراد به كرانچار در اين باره مي‌گويد: «به‌ هر ‌حال طبيعي است كه هر مربي وقتي بيكار مي‌شود با پيشنهاداتي مواجه شود. كرانچار بعد از جدايي از سپاهان با چند پيشنهاد مواجه بوده كه طبيعي است يكي از آنها پرسپوليس باشد.»

 

وی افزود: «همان روزهاي آغازين جدايي كرانچار، مذاكراتي با او شد و فكر مي‌كنم خيلي غير‌طبيعي هم نباشد. اينكه كرانچار قرار است سرمربي پرسپوليس باشد يا خير را نمي‌دانم اما مي‌دانم اخيراً مذاكراتي از همين باشگاه با او شده است.»

 

اظهارات اين‌ فرد نزديك به كرانچار در شرايطي است كه از درون باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد سياسي، كار با كرانچار براي پذيرفتن هدايت پرسپوليس را تمام كرده و به نوعي او را در آب‌نمك خوابانده است ولي رئيس هيأت‌ مديره سرخ‌ها بعد از جنجالي كه پيشتر سر بركناري دايي به وجود آمد، مي‌خواهد با سياست و در زماني مناسب هدفش را عملي كند.

 

اين داستان وقتي بيشتر جدي مي‌شود كه خبر مي‌رسد كرانچار فعلاً مي‌خواهد در ايران بماند. برنامه اين سرمربي كروات بعد از جدايي از سپاهان در نوع خود جالب است. او مي‌خواهد تا 10 مهرماه (2 اكتبر) در ايران بماند.

 

كرانچار منزل مسكوني‌اش را با پول خود اجاره كرده و تا 10 مهرماه از نظر قانوني مشكلي براي ماندن در ايران ندارد. جالب‌تر اينكه او حتي با همسرش تماس گرفته و از او خواسته تا در اين مدت كه تيمي ندارد و در ايران است، به كشورمان سفر كند.

خبر ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار