سرمربي تيم فوتسال فردوسي مشهد گفت:نداشتن تجربه در ليگ برتر به باخت محكوممان كرد زيرا منصوري با استفاده از همين فاكتور بازي باخته را برد.

مصطفی نعمتی سرمربی جوان تیم فردوسی مشهد پس از دومین شکست متوالی خود در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:رقابتي ديدني مقابل منصوري به نمايش گذاشتيم كه باعث شد در قرچك و با حضور هواداران پرشور اين تيم از ميزبان پيشي بگيريم اما ناگهان روند بازي تغيير كردو در پايان نتيجه را به منصوري ها واگذار كرديم، در دقايق پاياني فشار را بر اين تيم زياد كرديم اما پاسخ عكس گرفيتم تا در 2 دقيقه پاياني گل دريافت كنيم و در ادامه نيز تاكتيك پاورپلي نجاتمان نداد معتقدم در این بازی نتیجه را فقط و فقط به تجربه منصوری باختیم زيرا با وجود تمتم توتناييمان هنوزنمي توانيم به نتيجه دلخواه برسيم اين در حاليست كه تيم هايي با تجربه ليگ برتر كه در رقابت ها ضعيف تر از ما ظاهر مي شوند در لحظه هاي پاياني به راحتي نتيجه را از آن خود مي كنند.

  از لحاظ تعداد و کیفیت موقعیت از تیم منصوری بالاتر بودیم اما روی اشتباه فردی گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم، با وجود اينكه بازیکنان با جان و دل تمام تلاششان را براي گرفتن نتيجه به كار گرفتند اما قسمتمان در اين ديدار پيروزي نبود به همين دليل از تمامي آنها تشکر می کنم .امیدوارم در دیدارهای آینده این دو باخت را جبران کنیم.

نعمتی در مورد مصاحبه اش پیش از بازی در قرچک و نگرانی اش از جو سالن گفت : در آن مصاحبه منتصب به بنده حرف های من جور دیگری منعکس شد. آن خبرنگار به من گفت : شنیده ها این است که جو سالن قرچک بد است و تیم ها تحت فشارند، و من هم گفتم : ما هم شنیده ایم اما تا به حال به قرچک نرفته ام و امیدوارم این گونه نباشد.تنها صحبت بين ما همين بود اما پس از انتشار صحبت هايم از اينكه حرفهايم را جور ديگري بيان كردند، متعجب شدم.اميدوارم اين موارد جهت دار ديگر اتتفاق نيفتد زيرا قصد بي احترامي به هيچ تيم و هواداري را نداشتم.

خوشبختانه در این بازی جو ورزشگاه عالی بود و از هواداران منصوری تشکر می کنم. و به تمام تیم ها می گویم با خیال راحت به قرچک برود و به حرفهایی که در مورد این ورزشگاه زده می شود گوش ندهند.



انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، نعمتی ، فردوسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار