رئیس هیئت بوکس شهرستان خرم‌دره از استعداد‌یابی دانش‌آموزان در رشته بوکس طی مهر ماه سال جاری و با آغاز سال تحصیلی در شهرستان خرم‌دره خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عباس کاظمی با اشاره به اینکه هیئت بوکس شهرستان خرم‌دره در سال 1388 آغاز به فعالیت کرده است، اظهار داشت: هیئت بوکس شهرستان خرم‌دره در حال حاضر 20 ورزشکار حرفه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران این رشته در مسابقات کشوری شرکت داشته و دارای مقام هستند، تصریح کرد: محمد کمالی نایب قهرمان مسابقات کشوری و رضا مقامی مقام سوم کشوری از جمله مقام‌آوران رشته بوکس در شهرستان خرم‌دره هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه علاقه و انگیزه به ورزش بوکس با توجه به حرفه‌ای شدن این رشته کم شده است، افزود: در حال حاضر وضعیت این رشته در شهرستان خرم‌دره مطلوب نیست و رغبت برای گرایش به این رشته کم شده است.

رئیس هیئت بوکس شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه حمایت نسبت به ورزش بوکس کم است، خاطر نشان کرد: بیشتر اقدامات و حضور در مسابقات با شهریه دریافتی از ورزشکاران این رشته و کمک خیرین انجام می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید استعداد‌یابی در رشته بوکس در مدارس شهرستان خرم‌دره آغاز می‌شود، گفت: با آغاز مهر‌ ماه و سال تحصیلی جدید استعداد‌یابی در رشته بوکس از مدارس ابتدایی آغاز می‌شود.

وی رده‌های سنی ورزشکاران رشته بوکس را در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان عنوان کرد.

این مسئول در پایان از مسئولین درخواست کرد حمایت‌های لازم را در راستای ارتقا و ترفیع بیشتر ورزشکاران و هیئت بوکس شهرستان خرم‌دره به عمل آورند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.