معاون رئیس دیوان عدالت اداری در امور شعب گفت: در جلسه روز گذشته مصوبه شورای شهر ارومیه ابطال شد و لذا از آنجایی که این مصوبه فراگیر و لازم‌الاتباع است، همه دستگاه‌ها و شهرداری‌های سراسر کشور باید آن را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین "موسی قربانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه این هفته هیات عمومی دیوان عدالت اداری اظهار داشت: در جلسه روز گذشته، طی شکایت سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی از شهرداری ارومیه، مصوبه شورای شهر ارومیه ابطال شد و لذا از آنجایی که این مصوبه فراگیر و لازم الاتباع  است، همه دستگاه‌ها و شهرداری‌های سراسر کشور باید آن را رعایت کنند.  
 
وی ادامه داد: به موجب مصوبه شورای شهر ارومیه، ساختمان‌های 4 طبقه برای نظارت به سازمان نظام مهندسی ارجاع داده می‌شدند، که با ابطال این مصوبه تمامی ساختمان‌ها با طبقات پایین‌تر نیز باید مورد نظارت نظام مهندسی قرار گیرند.
 
حجت‌الاسلام قربانی تصریح کرد: مصوبه شهرداری‌ها از مواردی است که طبق پیشنهاد وزارت کشور از سوی شوراها برای شهرداری‌ها تصویب می‌شود و جنبه لازم‌الاجرایی برای شهرداری‌ها دارد.
 
معاون رئیس دیوان عدالت اداری در امور شعب در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری، مصوبه دانشگاه شاهد که طی آن نمره تعدادی از دانشجویان این دانشگاه که در مهلت مقرر موفق به کسب نمره قبولی نشده بودند کسر می‌شد، باطل شد و بر این اساس دانشگاه اختیار کسر نمره از دانشجویان را ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار