برنامه "کافه سوال" امشب، 24 شهریور ماه موضوع حفظ حریم خصوصی در استفاده از تلفن‌های هوشمند را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، تهیه کننده «کافه سوال» با اعلام این خبر گفت: در دنیای امروز  و با پیشرفت غیر قابل تصور تکنولوژی، روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان از تلفن هوشمند افزوده می شود و  این استقبال به دلیل توانایی تلفن های هوشمند در برآورده کردن نیازهای کاربران به وجود می آید .
 
سهیل سلیمانی افزود: نکته ای که در این میان کمتر مورد توجه قرار می گیرد این است که گاهی برآورده شدن نیازهای کاربران تلفن های هوشمند به قیمت نقض کامل حریم خصوصی انها تمام می شود و این موضوعی است که در برنامه امشب «کافه سوال» مورد بررسی قرار می گیرد.
 
وی گفت: می خواهیم به پاسخ این پرسش برسیم که چگونه می توان از نرم افزار های تلفن های هوشمند استفاده کرد، بدون اینکه حریم خصوصی ما خدشه دار بشود.
 
به گفته سهیل سلیمانی مهدی عباس نژاد کارشناس رسانه های دیجیتال و مونا تاجیک متخصص علوم کامپیوتری امشب هم میهمان برنامه «کافه سوال» می شوند.
 
برنامه «کافه سوال» کاری از گروه اجتماعی شبکه 2 سیماست که از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر 20:30 با اجرای مژده لواسانی روی آنتن تلویزیون می رود.
 
این برنامه در فصل های گذشته خود موضوعات «جراحی های زیبایی»، «شبکه های اجتماعی» و «آلودگی های زیست محیطی با محوریت آلودگی هوا» و .. را بررسی کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کافه ، سوال ، قیمت ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار