در مراسم یازدهمین همایش " زنجیره موفقیت " که در مرکزهمایش های بین المللی صدا و سیما صورت گرفت، شرکت دارو گستر یاسین ( وابسته به هلدینگ یاسین ) لوح و نشان طلایی کیفیت محصول و نشان استاندارد بین المللی PQA را از سوی اتحادیه اروپا کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، دکتر سید روح الله حسینی مدیر عامل هلدینگ دارویی یاسین با اشاره به روند اخذ نشان استاندارد PQA از سوی اتحادیه اروپا گفت: پس ازبررسی های متعدد از سوی مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و برمبنای شاخص های مرکز استاندارد های بین المللی (UKAS)انگلستان و پژوهش های اقتصادی و اعتبار بخشی(USAS) ایالات متحده آمریکا مورد ارزیابی و مطالعه قرار گرفتیم و نهایتا در یازدهمین همایش زنجیره موفقیت موفق به کسب نشان ملی و بین المللی تضمینی کیفیت محصول شدیم.

دکتر سید روح الله حسینی افزود: شرکت دارو گستر یاسین با وجود گذشت عمر چندین ساله از فعالیت خود درصنعت پخش و دارو هدف خود را بر پایه جذب اعتماد مبتنی بر شناخت بازار هدف قرار داده است و با استفاده از تیم تحصیل کرده و جوان شرکت که بیش از 500 نفرمی باشند سعی بر رشد و روند کیفی محصولات خود داشته است.

دکتر حسینی در خصوص برنامه های آتی شرکت دارو گستر یاسین گفت :در آینده ای نه چندان دور برنامه این را داریم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی به یک مجموعه کاملا دانش بنیان تبدیل شده و تولید داروهای با کیفیت بالا را در کشور به همراه صادرات آن تجربه کنیم.

براساس این گزارش ستاد برگزاری همایش زنجیره موفقیت سازمانی در این همایش از حمایت و همراهی وزارت امور اقتصادی و دارایی, اتاق بازرگانی و دیگر دستگاه های مرتبط برخوردار بوده است و شایان ذکر است که در یازدهمین جشنواره موفقیت سازمانی که در مرکز همایش صداو سیما برگزار شد با حضور رئیس کمیسیون حمایت از توسعه ملی و رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون از شرکت های ایرانسل ,سوپرپایپ,بانک صادرات,بانک اقتصادنوین,بیمه دانا,بیمه پارسیان,فروشگاه های زنجیره ای دیاکو,شرکت صحت و ... تجلیل و اهدای جوایز ارزیابی شده صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار