نهمین جلسه ستاد کشوری کنترل دخانیات با حضور اعضای این ستاد متشکل از ٤ وزارتخانه و نیز سازمان صدا و سیما، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس روز پنج شنبه 27 شهریور ماه در وزارت بهداشت برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در نهمین جلسه ستاد کشوری کنترل دخانیات چالش های عمده در اجرای قانون جامع و کنوانسیون کنترل دخانیات و راهکارهای کلیدی در تقویت اجرای قوانین کنترل دخانیات بررسی خواهد شد.

بنابر این گزارش، دستورالعمل اجرایی ممنوعیت تبلیغات مواد دخانی، روند اجرایی تعیین عاملین مجاز فروش فرآورده های دخانی و اجرای برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی در خصوص مضرات استعمال دخانیات به ویژه در نوجوانان از موارد مطروحه در این جلسه خواهد بود.

گفتنی است: در این جلسه که به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد، اعضای این ستاد متشکل از وزارتخانه های آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمان صدا و سیما، تنی چند از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نیز نماینده سازمان های مردم نهاد و همچنین وزارتخانه های کشور و دادگستری به عنوان میهمان حضور خواهند داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار